Urbani glamur sofisticiranosti in elegance

10. 10. 2011
Deli
Farandula - Mateja Krofl in Tinka Dojman

Mateja Krofl in Tinka Dojman, ustanoviteljici blagovne znamke Farandula, bosta 25. in 26. oktobra sodelovali na Philips Fashion Weeku v Kinu Šiška, kjer bosta poleg preostalih 16. oblikovalcev predstavili svojo modno filozofijo.

Kaj je rdeča nit Farandule?

Mateja: Najino filozofijo bi lahko opisali z blagovno znamko Farandula. Gre za urbani glamur, kjer se prepletata sofisticiranost in eleganca, poudarek pa je na detajlih in kakovostnih materialih. Najin poudarek ni na nekem ekstravagantnem dizajnu, vseeno pa se trudiva, da prihajajo določeni izstopajoči kosi v ospredje. Prepoznavnost najinih idej se izžareva bodisi skozi material bodisi skozi oblike, ki jim konstantno slediva. Blagovna znamka je na trgu dve leti in pol in lahko rečeva, da je najina identiteta na slovenskem trgu že postala precej prepoznavna.

Kakšen tip ženske je Farandula?

Tinka: Vsakič znova, ko načrtujeva kolekcije, je v ospredju določen tip ženske, ampak osnovne vsebine, ki jih nosi Farandulina ženska, vedno ostajajo iste. Gre za izžarevanje ženstvenosti, individualnosti in prepoznavnosti. Najine kolekcije se med sabo kombinirajo in niso sezonsko omejene. Zagovarjava to, da si lahko vsaka ženska kombinira oblačila v svoj stil. Najinih oblačil nočeva ukalupljati, da bi bila primerna samo za neki tip ženske. Prizadevava si, da je kolekcija sestavljena iz kosov nižjega do višjega cenovnega razreda. V prostor Farandule bi radi zajeli čim večji spekter žensk, najinih strank, ne glede na starost ali finančni položaj.

Omenili sta, da večino blaga kupujeta v Italiji. Kako to, da sta tako navezani na to državo?

Mateja: V Sloveniji ne moreva naročati blaga, ker tega tekstila pri nas ni. Italija je najbližja in tam sva z leti navezali poslovne stike, s katerimi dobro sodelujeva, poleg tega pa je zagotovljena tudi kakovost. Zaradi osebnih poznanstev nama ni treba naročati velikih količin blaga, kot bi morali sicer, če bi želeli sodelovati z nekaterimi dobavitelji.
Tinka: Z veseljem bi uporabili blago iz Japonske, ampak je poleg količine težava tudi transport. Sva se pa za pomlad-poletje povezali z milanskim agentom, tako da bova imeli tokrat prvič blago tudi iz Francije in Avstrije.

Verjetno je lažje imeti agenta za blago?

Mateja: Seveda. Najin agent je na primer povezan z najboljšimi podjetji, ki izdelujejo tekstilije za Krizio, Armanija, Prado, torej ima prestižne kupce. Zaradi dobrih odnosov pa je za naju pripravljen naročiti tudi le nekaj metrov blaga, kar je res super.

Meta Kač / Story
fotografija Primož Predalič

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc