Na ljubljanskem tednu mode se je poleg najboljših slovenskih kreatorjev predstavljala tudi narodna znamka I feel Slovenia.
Urad vlade za komuniciranje, ki je skrbnik znamke I feel Slovenia, je v sodelovanju z organizatorji predstavil uniforme, ki jih bo nosilo osebje slovenskega paviljona na svetovni razstavi Expo Milano 2015 (1. maj–31. oktober 2015).
Ljubljanski teden mode in predstavitev Slovenije na svetovni razstavi v Milanu pa sta povezana še z eno zgodbo: najboljšemu študentu, ki se je predstavil na študentski modni reviji na ljubljanskem tednu mode, bodo na Uradu za komuniciranje za nagrado omogočili predstavitev njegove kolekcije na slovenskem paviljonu na Expo v Milanu, ki je svetovna prestolnica mode.
V sedemčlanski komisiji pri izboru najboljših del študentov je sodelovala tudi mag. Nataša Bušljeta, vodja oddelka za promocijo in komunikacijske projekte v Uradu za komuniciranje. Komisija je odločila, da se bo s svojo kolekcijo na Expo Milanu predstavila Maja Leskovšek.
In kako je ta narodna znamka povezana z modo? »I feel Slovenia je nacionalna znamka naše države. Je zrcalo tega, kar smo: prizadevni, kreativni, presegamo meje in ustvarjamo nove poti. Zato I feel Slovenia podpira slovenske modne ustvarjalce, ki govorijo vsak svojo zgodbo o nas in za nas. Pri izboru najboljših mladih oblikovalcev smo se odločili sodelovati, ker podpiramo kreativnost mladih in z nagrado, ki jo podarjamo, omogočamo, da prestopi meje,« so prepričani v Uradu za komuniciranje.