Versace home collection

Milano. Največje industrijsko in finančno središče v Italiji, hkrati pa mesto, kjer se rojevajo svetovni trendi na področju mode in oblikovanja.

Versace home collection - Foto: Fotografija Ula Kokalj, Fotografija osebna kolekcija, Fotografija versace home collection

Vsako leto znameniti milanski pohištveni sejem privabi množice radovednih oči s celega sveta, da si ogledajo kaj so za prihajajoče leto pripravili uveljavljeni oblikovalci ter kakšne ideje se rojevajo pri mladih upih.

Celotni Milano je tisti teden dihal s svojimi umetniškimi pljuči. Tako so se v mestnem jedru odvijale ulične predstavitve mladih dizajnerjev, znamenita imena s področja oblikovanja pa so v svojih salonih priredila mini razstave svojih kosov, ki so v večini primerov dostopna le ljudem z malo globjimi žepi.

Moja pot v modno prestolnico ni bila pogojena z obiskom sejma, ampak z ogledom salona notranje opreme pred več kot desetimi leti umorjenega nesmrtnega Giannija Versaceja. Salon je zaprtega tipa, zato je vstop možen le s povabilom. Vabilo sem prejela od ekskluzivnega zastopnika za Versacejevo kolekcijo keramike in pohištva v Sloveniji. Kot bodoči diplomirani dizajner sem povabilo z veseljem sprejela, z željo, da si v živo ogledam najnovejše stvaritve te priznane hiše.

Salon se nahaja na Via Montenapoleone, ulici, ki v Milanu pomeni to, kar v New Yorku pomeni 5. avenija: Če te ni na Via Montenapoleone, te ni. Staro italijansko vilo obkrožajo trgovine s svetovno znanimi znamkami kot so Valentino, Celiné, Gucci, YSL, Armani in ostali, ki privabljajo številne turiste, da svojo modno slo potešijo ob občudovanju torbic, čevljev ter oblačil.

V zadnjem času se je Versace home collection razvil in začenjal ustvarjati modele, všečne večjemu številu ljudi, a cenovno dostopne le redkim. Njegova zbirka zajema vse od brisač, jedilnega pribora, do postelj, zof ter ostalih kosov pohištva v različnih barvah in stilih. Čeprav je obdržal svojo barvitost in osebnostni pridih, pa je ta velikokrat viden pri dodatkih. Veliko pohištva je tako enobarvnega. Njegova črno-bela kolekcija pa je pomenila nov preboj na dizajnersko sceno.

Letošnje leto je zaznamovano s kraljestvom. Pri barvah od vijolične do kraljevsko modre, razkošne postelje, stoli v obliki prestola in kavči z zelo visoki naslonjali. Vsak dodatek, čeprav le hišni copati, daje občutek princeskinega življenja. Blazine, tiste za dekoracijo zofe, ter tiste velike, na katere se zlekneš, ko bereš najljubšo knjigo in se greješ ob kaminu.

Izbor materialov je najpomembnejši in je tisto, kar slika ne pokaže. Usnje, ki deluje mehko, žamet, svila in bombaž. Detajli pri izdelavi pohištva. Vsak do potankosti obdelan vogal, vsak košček nosi na sebi Versacejev znak. Meduzo ali klasični grški vzorec.

Dodatki, luči in pregrinjala, so pika na i v vsakem ambientu in dajejo prostoru osebnost. Svetilke Dedalo so verjetno ene izmed težjih luči v salonu, saj vsaka tehta okoli 25 kilogramov, težo pa jim daje keramično ogrodje.

Spodnji del salona je namenjen njihovi tradicionalni kolekciji. Soba, ograjena z okni, predstavlja kolekcijo White. Igra dnevne svetlobe in bele preproge daje občutek nebes na Zemlji ali sobane v ledenem dvorcu doktorja Živaga v Rusiji. Vse deluje tako hladno, da bi najraje ušel pod debelo odejo, ki krasi veliko posteljo.

Pravo nasprotje pa je soba, opremljena s kolekcijo Black. Prostor brez oken, z intimno svetlobo, s črnim pohištvom. Edina svetla točka sobe je bela Dedalo svetilka na črni, usnjeni mizici ob kavču.

Drugo nadstropje pa je opremljeno po najnovejših trendih.

Prvo sobo sem poimenovala Soba super herojev, saj te pri vratih pričaka stol Superman.

Pot te kasneje zanese nekaj stoletij nazaj. V angleški dvorec. Verjetno je kriva pisalna miza, za katero bi dame nekaj stoletij nazaj pisale pisma svojim skritim ljubimcem.

Tretja soba je kraljevska soba. Tako temačna, a vseeno tako topla, za kar je 'kriva' kombinacija modre, vijolične in zlate.

Imperij Versace je postavil maksimalne nivoje kvalitete in dizajna, s svojimi oblikovnimi rešitvami na področju kopalnic, dnevnih prostorov, spalnic etc. in s tem postavil velik, a težko dosegljiv cilj svojim tekmecem.

Blagovna hiša Versace je tudi brez gospoda Giannija Versaceja ostala na nivoju in še vedno predstavlja vrh italijanske kreativnosti.

Besedilo in fotografije

Ula Kokalj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri