Pomen arhitekture je komunikacija. Če uporabnika znamka ali produkt ne pritegne, potem je arhitektu spodletelo.
Giorgio Borruso študira arhitekturo v Palermu. Poslovna in življenjska pota ga vodijo po Evropi, vse od Španije do Nemčije. Na povabilo univerze v Kaliforniji (UCLA), kjer si ga želijo za gostujočega predavatelja, se preseli v Los Angeles.
Selitev pripomore k svetovnemu slovesu Italijana kot oblikovalca inovativnih in sanjsko-magičnih trgovskih prostorov, ki vlivajo novo življenje uveljavljenim znamkam kot sta Fila in Fornarina. Leta 2005 mu DDI podeli nagrado Oblikovalec leta.
Veliko zaslug prepisuje svojemu rojstvu ter odraščanju v južni Italiji, kjer se je srečal z barvami, teksturami, svetlobo, umetnostjo in arhitekturo, saj je vse to pripomoglo k njegovemu čutu za estetiko, a kljub temu rad raziskuje tudi druge kulture.
"Italija je lepa, a klavstrofobična. Prisiljen si biti fleksibilen, ker ni veliko priložnosti, medtem ko je v Los Angelesu toliko energije in želje po eksperimentiranju in zdi se ti, da je vse mogoče. "
Oblikovalec, ki ga označujejo kot dizajnerja organskih, prosto lebdečih surrealističnih prostorov, a če je tu zaznati podobnosti, so te prej naključne kot načrtovane.
Vsakega projekta se loti drugače. Ker največkrat ustvarja za tekmece na tržišču, si ne sme privoščiti lastnega stila.