Na letošnjem pohištvenem sejmu v Milanu so skupaj z blagovno znamko Rex Kralj razstavljene ptičnice Anke Štular.
Ptičnica je sodobna postaja za nomade prostranega neba, ki nudi njihovemu letečemu življenjskemu slogu tisto, kar potrebujejo: zaščito pred snegom in dežjem, a tudi teraso za sončne zimske dni. Gre za izdelek blagovne znamke s konceptom pravične proizvodnje Skarabej, ki v središče postavlja lokalno mojstrstvo v globaliziranem svetu. Podaja se v reciklažo tradicionalnih znanj in tehnik ter v njihovo prepletanje s sodobnimi oblikovalskimi pristopi.
Do danes so bile ptičnice izdelane v nekaj prototipskih izvodih, ki so uspešno prestali zimo in takojšnji naval lačnih obiskovalcev - predvsem manjših ptic, vrabčkov in sinic, ki jim je ptičnica namenjena. Navdušenje gostov nikakor ni naključno, saj so v razvojnem procesu z oblikovalko sodelovali tudi biologi in tehnologi. Tako je nastala hiška, katere odprtine so ravno prav velike, da je zračna in pregledna - to živali navdaja z zaupanjem, in ravno prav majhne, da velike ptice, kot so srake, vrane in golobi, ne morejo pregnati manjših. V dnu pričnice je perforacija, ki omogoča, da je notranjost ptičnice vedno suha.
Ptičnico je možno izdelati v različnih barvnih odtenkih ter jo tako prilagoditi okusu posameznega naročnika. Preprosta ovalna oblika ne bo nikjer delovala kot vsiljivka - vklaplja se tako na balkone blokov kot v sodobno arhitekturo in na vrtove starinskih hiš.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc