Zakonca Dejan in Nadja Pfeifer ustvarjata pod blagovno znamko Studio Drevo, ki slovi po inovativnem in izjemnem dizajnerskem pohištvu. To pa še ni vse. S svojo domišljijo ustvarjata neverjetne umetnine, ki niso samo zabavne, ampak predvsem uporabne in unikatne.
Znamka Drevo se je rodila leta 1995, ko se je Dejan kot grafični oblikovalec odločil stopiti na popolnoma novo pot v ustvarjanju na področju lesa. Poseben izziv je bilo to izvesti v Sloveniji, ki je po tradiciji sicer močno navezana na les, vendar se je zelo zataknilo, ko je želel pridobiti ustrezno tehnično znanje, povezano tudi s prakso. Zato se je odločil za izobraževanje na Finskem, kar je ljubezen do oblikovanja lesa zapečatilo za vekomaj.
Dobrih deset let pozneje se mu je pridružila še Nadja. Ustanovila sta Studio Drevo in na enem mestu združila ter povezala arhitekturno in oblikovalsko stroko. To je pomemben člen pri njunem razvoju in nadgrajevanju.
"Idealno je, ko se povezuješ z nekom, ki ti je blizu po vrednotah in življenjskem nazoru. Najboljše stvari se vedno zgodijo spontano, ko si sproščen, in so vedno sad večletnega trdega dela in raziskovanja, nekaj tega imava za seboj. Obema je vzor skandinavsko oblikovanje ali bolje rečeno njihova filozofija, da je lepa oblika namenjena vsem ljudem in da zato ne sodi samo v muzeje," pravita in dodata:
"Vsak človek ima pravico do funkcionalnega in kakovostnega pohištva, ki je obenem tudi oblikovalsko dodelan izdelek. Hkrati pa je pomembno, da sta oblikovanje in izdelovanje pohištva prijazni do okolja, kar pomeni, da pohištva ne zamenjaš v nekaj letih."
Dejan in Nadja sta svoja dela predstavila tudi na številnih sejmih doma in v tujini in zbudila veliko zanimanja. Seveda pa so njuni izdelki prejeli tudi številne nagrade.
"Do zdaj sva se že predstavila na kar nekaj razstavah in sejmih v tujini in Sloveniji. Pred kratkim sva se vrnila s sejma Tendence14, ki je vsako leto v Frankfurtu. Strokovna žirija naju je izbrala med številnimi prispelimi prijavami in tako sva dobila še eno priložnost, da postaviva izdelke na svetovno platformo. Vendar tukaj ne gre več samo za odličen izdelek, pomembna sta tudi trženjski pristop in razdelana pot od ideje, izdelave do prodaje. Na pohištvenem sejmu Ambient sva leta 2011 v okviru Top ideje prejela nagrado za otroško pisalno mizico 'Ne moti, sem na travniku'. Mizica je idealne velikosti in zelo praktična, hkrati pa ima na sebi odličen tatu travniških rož.
Grafiko je naredila priznana slikarka Marinka Radež, ki zdaj živi na Hvaru. Zamisel za mizico sva dobila na morju, ko sva z družino preživljala skupne počitnice. Ideja je bila, da se izdeluje v produkciji, vendar izvajalca do danes nisva našla," priznata.
"Pisalna mizica je bila prvotno namenjena mlajši populaciji, vendar se je pozneje izkazalo, da je veliko zanimanja med starejšimi, zrelejšimi, kar pa ne pomeni, da je mlajši ne ljubijo. Zelo zanimivo je, da je bila prvi kupec priznana umetnica, ki si je že dolgo časa želela majhno, ljubko mizico. To nama je bila dobra popotnica za naprej, ker ne želiva ustvarjati v duhu trendov, ampak trajne lepote."
V svoje delo oblikovalca vnašata dva pristopa. Eden je izdelovanje unikatnih izdelkov, drug pa je razvijanje produktnega pohištva v lesu.
"Zdaj sva začela veliko bolj komunicirati s tujino, kar je povezano s še več potovanji. Osebno meniva, da je v Sloveniji veliko možnosti, saj ima na vseh ravneh visokousposobljene kadre, vendar nikakor ne izkoristi rešitve, ki jo ima tako rekoč pred nosom. Kot je govoril že Nikola Tesla: V vesolju obstaja presežek energije, samo znati ga je treba uporabiti. Ne vem, ali obstaja kakšna bistvena razlika med slovenskim kupcem ali katerim drugim, saj je vsepovsod veliko 'kitajske robe'. Je pa res, da velika večina ljudi veliko raje izbere preverjene izdelke, ki so podprti z močnim marketingom. Največji premiki se dogajajo na področju mode, saj na ulicah vidimo vse več ljudi v posebnih, unikatnih oblačilih. Po drugi strani pa se ljudje čedalje hitreje ozaveščajo, želijo si zdravega okolja in želijo uporabljati izdelke, ki so prijazni do okolja. Vse bolj se spet cenita ročna izdelava in nekaj, kar potuje iz roda v rod," doda Nadja.
"Najino pohištvo vedno pripoveduje zgodbo, ki je edinstvena in značilna le zanj, tako kot je vsak človek svoj unikum. Zato praviva, da ima vsako pohištvo svoj karakter. V kolekciji pohištva Directions in green sva oblikovala jedilno mizo in čajno mizo, ki ima integriran lonec v ploskvi, v katerega lahko posadiš začimbe ali pa ga obrneš in postaviš nanj vroč lonec. Ali pa ptičjo hiško, ki spominja na kostanj v XXL-velikosti. To so zabavni kosi pohištva, hkrati pa zelo uporabni in unikatni. Na drugi strani oblikujeva in izdelujeva pohištvo po naročilu, ki je pisano na kožo točno določenemu prostoru in uporabniku. Več pa najdete na naši spletni strani www.studiodrevo.com."
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc