Tough Costumer

9. 2. 2012
Deli
Tough Costumer

V marcu na slovenski trg prihajajo dišave legendarnega kreatorja vonjav, Sergeja Lutensa.

O sebi pravi: Serge Lutens? It's me! It's difficult to introduce oneself when one is still searching for who one is. I have been searching since 1942 …

Serge šolo zapusti pri šestnajstih, na spodbudo očeta, da postane frizer – vedno bodo obstajale ženske z dolgimi lasmi, ki si jih želijo skrajšati – se zaposli v frizerskem salonu v domačem kraju. Povsem slučajno dobi priložnost in eni od strank oblikuje asimetrično paž pričesko, ki nato v rekordno hitrem času postane »fashion hair cut« sezone.

Sledijo kreativna leta pri francoskem Vogeu, Diorju in nazadnje pri Shiseidu, kjer se podpiše pod njihov parfum Nombre Noir. Od takrat dišave ustvarja zase in seveda za vse nas. Njegov nabor je resnično obsežen, in če imate priložnost, vam toplo priporočam, da obiščete njegovo hišo dišav "Les Salons du Palais Royal" v Parizu. Dišave ne loči na moške in ženske in nikoli jih ne gradi po tradicionalnem piramidnem načinu.

Njegove dišave imajo srce, jedro, ki ostaja isto od začetka do konca. So nenavadne in istočasno prežete s tradicionalnimi parfumskimi dobrinami. »Dišala bom kot pek,« je svojo izbranko, ki jo je Serge posvetil vonjavi iz otroštva (vonju po kruhu), opisala Hermina. Sama svoje dolgo nisem našla. »I like tough costumer,« je moj picky nos pokomentirala predstavnica blagovne znamke, ki ji je tisti večer kljub prehladu uspelo na parfumskih lističih prepoznati vse dišave Serge Lutense.

Na koncu me je po tistem, ko me je že skoraj odneslo k Ambre sultan, razorožila À la nuit, klasična cvetna dišava, ki vsebuje le najboljši jasmin z najboljših svetovnih jasminovih polj. Božansko.

Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc