V Bologni sem bila že pred leti in tam se prav nič ni spremenilo. Še vedno je moč dobiti odlično vino, še boljše raviole in neprekosljiv pašta fižol, medtem ko je ponudba za modne sladokusce tako tako, 'cosi cosi', bi rekla sama v začetniški italijanščini (po novem se učim tudi italijanščine).
Poleg trgovin, ki jih premore vsako večje mesto in tako tudi Ljubljana, sem bežno kukala še v mini butike, kjer so ponujali oblačila in dodatke meni več ali manj neznanih blagovnih znamk. Razen nekaj čevljev (kaj pa drugega), ki pa so imeli vrtoglavo visoko peto nisem našla ničesar, kar bi v dobri meri potešilo mojo nakupovalno mrzlico. Sem si pa zato dala duška v knjigarni, kjer so bile na moje veselje vse knjige znižane za 50%. Moj dragi pravi, da popuste najdem, kot puščavnik vodo. In sem listala, listala. Listal je tudi on.
Ura je minila kot za stavo. Končni izplen: Fashion People, odlična knjiga o modnem zakulisju predstavljena skozi ilustracije, Klimt (obožujem njegovo delo, zato si vedno poiščem še kakšno izdajo, ki je nimam doma) in Public Relations knjiga s črno belimi dokumentarnimi fotografijami fotografa Garry Winogranda iz obdobja 60-ih in 70-ih prejšnjega stoletja.
Ja, pa na mortadelo ne smem pozabiti, ki je kot hladna predjed večer prevesila v nepozabno kulinarično-literarno noč.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc