Še preden je burja v nedeljo vsaj malo shladila razgrete ulice v Trstu, je na tradicionalni lokaciji (stara ribiška tržnica) v soboto, 14. julija, potekal že 11. Dieselov IT'S.
V nasprotju s prejšnjimi leti bolj umirjen (ne vem, ali se je samo meni zdelo, da je bilo obiskovalcev za odtenek manj), a zato nič manj kreativno navdihujoč, okej, bil je bolj poreden in samo na trenutke priden. Jaz sem bila pridna. Was I?
Seveda, na svojem mestu v dvorani sem sedela točno ob desetih zvečer, med revijo nisem klepetala (sta pa zato veliko bolj žiranta Renzo Rosso in Marina Abramović), nič tvitov in že tradicionalno sem uganila zmagovalca.
'Is fashion good or evil?' Na to vprašanje so si mladi oblikovalci odgovorili že mesece pred samo revijo, ko so na temo (Good/Evil) začeli pripravljati tekmovalne kolekcije za enajsti Dieselov IT'S natečaj.
Fashion is good.
Čeprav se je precej oblikovalcev odločilo za zlobne (pripeli so si broško), so bile njihove kolekcije dobre. Glavno nagrado (The best collection of the year) je tokrat povsem upravičeno odnesel Ichiro Suzuki, ki je na modno pisto poslal moško kolekcijo oblek z izjemnimi grafično dodelanimi vzorci, ki so povsem nepričakovano in velikokrat tudi povsem neopazno prerasli meje osnovne konstrukcije oblačil in svojo zgodbo nadaljevali v 3D-različici.
Sama sem navijala za dve ženski kolekciji. Pod prvo se je podpisal Izraelec Mark Goldenberg. Prepričal me je z domišljenimi konstrukcijskimi in okrasnimi detajli, ki so bili vrhunsko izdelani (s poudarkom na filigransko izdelano), kljub temu da so na prvi pogled delovali surovo, grobo. Še enkrat, šlo je za izjemen in oblikovalsko svež kontrast.
Kitajka Shengwei Wang pa s prevelikimi in pretegnjenimi pleteninami, ki kljub svoji preprostosti delujejo sodobno in predvsem zelo jaz.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču