V Zagreb greš? V takem vremenu?
Zakaj pa ne, tam naj bi nas namreč čakala čisto prava pomlad, ki so jo za nas, novinarje, z njihovo modno linijo pripravili pri H & M (na predstavitvi se je šušljalo, da naj bi modna linija po poletju končno prišla v trgovino v središču Zagreba – ne pozabite, kupovanje pri sosedih bi moralo biti zabavno že zaradi vračila davka).
Prvi vtis je bil zelo skladen z vremenom – snežno beli katalogi, ki v sebi skrivajo vse prej kot brezbarvno kolekcijo, so s svojo kompozicijo poskrbeli, da smo si oči spočili, preden, bum, barvna eksplozija.
Del ženske kolekcije je namreč obarvan v oranžno rdečo barvo, ki kar kriči po poletju. Barva je topla, ravno prav nasičena in, kakopak, pisana na kožo meni, o. k., in moji Chanelovi šminki. Družbo ji po uradnem stajlingu dela še črna, ki sploh ni tako napačna, saj so z njo obarvali usnje, na katerem se bohotijo razkošni prešiti vzorci.
Detajl, na katerega je vredno opozoriti, je tudi izbor materiala – bombaž deluje surovo, neobdelano, kar aktualni barvi še poveča privlačnost, dobi povsem nov karakter, bolj svež, manj poštirkan, bolj sodoben. Drugi del kolekcije zaznamuje nevtralno barvno vzdušje, ki mu bledico brišejo patchwork zloženke, surovi šivi, prešiti in reciklirani materiali, resice, zakovice in ananas, kot vodilni element vseh vzorcev in detajl na najbolj privlačnih kosih nakita.
Meni je sicer veliko bolj kot ananas všeč vzorčna motivika v moški kolekciji. Umirjeni vzorci, ki na trenutke spominjajo na batik vzorce, navdihnjene z etno elementi z Vzhoda, delujejo večno in so dobrodošla vzorčna popestritev tako moške kot ženske garderobe. Sama jih vidim v družbi zbledelo rjave, modre in bele barve.
In za konec, še preden sem zares zaužila vsaj del H & M-ove pomladi, že hitim v naslednjo zimo, ta se bo zgodila v Parizu, 27. februarja. Prideš? Dragi Mate, hvala za povabilo, seveda pridem.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču