Jogurtova dieta obljublja izgubo 4 kg v samo 3 dneh: Jedilnik trenutno najbolj priljubljene in učinkovite diete na družbenih omrežjih

Jogurtova dieta je dieta za hujšanje in je varna za večino ljudi. Glede na številne študije jogurt vsebuje več pomembnih hranilnih snovi, ki pomagajo pri boljšem zdravju črevesja in hujšanju. Probiotiki, ki jih vsebuje jogurt, spodbujajo rast zdrave črevesne flore, kar vpliva na hitrejšo prebavo hrane in izločanje toksinov.

Jogurtova dieta obljublja izgubo 4 kg v samo 3 dneh: Jedilnik trenutno najbolj priljubljene in učinkovite diete na družbenih omrežjih - Foto: Profimedia

Če iščete dieto, s katero bi shujšali v rekordnem času, je morda jogurtova dieta prava rešitev za vas! Probiotiki, ki jih vsebuje jogurt, spodbujajo rast zdrave črevesne flore, kar vpliva na hitrejšo prebavo hrane, izločanje toksinov in s tem hujšanje.

Dieta z jogurtom je dieta, ki je v zadnjih nekaj letih postala znana med tistimi, ki se želijo znebiti nekaj kilogramov in izboljšati svoje splošno zdravje. Preden vključite ta načrt prehranjevanja, se seznanite z njegovimi osnovami, zahtevami, prednostmi in slabostmi. Po mnenju strokovnjakov je treba jogurt dodati na jedilnik razstrupljevalnih živil, ki bodo očistila telo in vam povrnila dobro počutje. 

Ne spreglejte:

Jogurt je bogat z beljakovinami, kalcijem, vitaminom D, B12, fosforjem, magnezijem in riboflavinom. Pri jogurtovi dieti se osredotočamo na to, da jogurt tako ali drugače vključimo v vsak obrok čez dan. Jogurt ima številne pozitivne učinke na zdravje vašega telesa. Je superživilo in priljubljen pri številnih odraslih in otrocih. Jogurt je fermentiran mlečni izdelek, ki ga mnogi ljudje uživajo zaradi njegove kremaste teksture pri zajtrku ali večerni malici. Dejansko zagotavlja številne koristi za zdravje, vključno z boljšim zdravjem kosti in prebavo. 

Jedilnik jogurtove diete, s katero lahko v samo 3 dneh izgubite do 4kg.

Prvi dan

Zajtrk: Zjutraj pojejte navadni jogurt s sadjem in kosmiči po izbiri.

Kosilo: Na oljčnem olju prepražimo zelenjavo po izbiri in jo na koncu primešamo kuhanemu rižu. Zelenjavi razen soli in popra ne dodajajte nobenih začimb. 

Malica: Jogurt s koščki sadja.

Večerja: Pred spanjem vas bo nasitila solata s šunko in korenčkom. Nasekljajte en korenček, jabolko in 50 g šunke, nato dodajte olivno olje. Vse skupaj zmešamo z jogurtom.

Drugi dan

Zajtrk: Pripravite si kumarično solato, za katero potrebujete jogurt in kumaro, ki ju narežete na kocke. Začinite s soljo in poprom.

Kosilo: Nekaj ​​kockic narezanega piščanca solimo in popramo ter prepražimo na oljčnem olju. Dodamo narezane gobe, en paradižnik in poper. Ko se zelenjava zmehča, odstavite z ognja in dodajte jogurt.

Večerja: dva kozarca jogurta zmešajte z nekaj mešanimi gozdnimi sadeži ali drugim sadjem po vaši izbiri.

Tretji dan

Zajtrk: Zmešajte jogurt, sesekljano jabolko, malo cimeta.

Kosilo: Specite 150 gramov fileja osliča, za prilogo pa naredite solato iz jogurta, sesekljane kumare in malo gorčice.

Večerja: skuhajte sto gramov testenin, dodajte eno sesekljano papriko in kuhano jajce. Vse skupaj zmešamo z jogurtom.

Zakaj je dieta z jogurtom dobra za hujšanje?

Probiotiki pomagajo uravnovesiti prebavni sistem. To lahko izboljša presnovo in pomaga bolje izkoristiti zaužita hranila. Mnogi menijo, da lahko te koristne bakterije izboljšajo tudi več drugih področij vašega zdravja, od odpornosti do obvladovanja bolečin. Kalcij ima ključno vlogo pri delovanju mišic, vendar je znan predvsem po tem, da krepi kosti in zobe. Veliko odraslih ne zaužije dovolj kalcija, zato je jogurt odličen način, da dobite več tega bistvenega hranila. Vsakodnevno uživanje jogurta poskrbi za redno gibanje črevesja in izboljša delovanje našega telesa. Odpravlja škodljive bakterije v črevesju in poskrbi za bolj zdrav prebavni sistem.

Vendar pa je vsebnost beljakovin v jogurtu tista, ki ima pomembno vlogo pri hujšanju. Poleg tega, da telesu zagotavljajo stalno energijo, beljakovine pripomorejo k daljšemu občutku sitosti. Zaradi tega ne boste več posegali po drugih nezdravih možnostih, da bi pregnali lakoto čez dan. Vendar pa vsi jogurti niso enaki in nekateri lahko ob rednem uživanju povzročijo več škode kot koristi.

Opomba: Kratkotrajna uporaba te diete (ne daljša od treh dni) zdravim ljudem zagotovo ne bo škodovala, dolgotrajna pa je odsvetovana. Preden se lotite diete, se vsekakor posvetujte z zdravnikom.

Fotografije: Profimedia

Preberite še:Sprejemanje staranja s premagovanjem družbenih predsodkov: Kako se znebiti utečenih miselnih vzorcev in pozabiti na boleče klišeje

Priporočamo tudi: Monica Bellucci nosila priljubljeno obleko, ki je videti popolno na ženskah vseh postav

Najbolj brano