Priljubljen zdrav zajtrk, ki vas bo zasvojil: Z bogato in hranilno jutranjo skledo poskrbite za lahkotno hujšanje in zdravo prebavo

Ovsena kaša že od nekdaj slovi kot zdrava hrana za zajtrk. Če želite shujšati, je smiselno, da si pri doseganju svojih ciljev pomagate z zdravim živilom, kot je ovsena kaša.

Priljubljen zdrav zajtrk, ki vas bo zasvojil: Z bogato in hranilno jutranjo skledo poskrbite za lahkotno hujšanje in zdravo prebavo - Foto: Profimedia

Pojavlja se v vseh knjigah o hujšanju in gurmanskem kuhanju, a čeprav je njeno ime dobro znano, je le malo ljudi dejansko njen zaveznik! Očitno govorimo o ovseni kaši. Ta shujševalni zajtrk obljublja zavidanja vredno postavo, ki jo bodo vsi občudovali. In če želite shujšati in hkrati uživati, ni boljše mantre, kot je vstop v hladno sezono z ovsenimi kosmiči! Pogosto pozabimo, da ni nič hujšega, kot če se zjutraj odpravimo na pot s praznim želodcem ali z zajtrkom, ki vsebuje premalo vitaminov - v obeh primerih je lakota ob 11. uri zjutraj zagotovljena.

Zakaj se torej ne bi odločili za energičen, okusen in shujševalni zajtrk ter se tako poslovili od odvečnih kilogramov! Pripravili smo zelo preprost recept, ki ga lahko pripravite doma.

Ne spreglejte:

Ovsena kaša je priljubljeno živilo za zajtrk v številnih državah po svetu, vključno z ZDA, Švico in Finsko, saj so zaradi zdrave mešanice vlaknin, kompleksnih ogljikovih hidratov in beljakovin koristni za hujšanje. Ovsena kaša je bogata s hranilnimi snovmi, kot so magnezij, cink in vlaknine, ki lahko pomagajo zniževati holesterol, pomagajo pri hujšanju in prispevajo k boljšemu zdravju črevesja. Ovseni kosmiči imajo številne koristi za zdravje, tudi za hujšanje.

Ali ste vedeli, da lahko ovsene kosmiče jeste za vse tri dnevne obroke in tako izgubite težo? Oves je namreč bogat z vlakninami, ki preprečujejo napade lakote in odpravljajo potrebo po prigrizkih med obroki. Čeprav ni priporočljivo omejiti vnosa hrane samo na eno vrsto ali skupino živil, je lahko oves odličen za vas, če želite hitro shujšati. Vendar se je treba zavedati, da ovseni kosmiči niso čudežno živilo, s katerim lahko shujšate, lahko pa vam prinesejo rezultate, če jih uživate kot del prehrane z omejitvijo kalorij, skupaj z drugimi hranljivimi živili.

Če pogosto uporabljate ovsene kosmiče kot zajtrk, ki je primeren za hujšanje, boste morda potrebovali nekaj novih načinov, da bo vaša jutranja skleda zanimiva. Čeprav ovseni kosmiči sami po sebi niso znani po tem, da bi imeli veliko okusa, so odlična podlaga za vse vrste privlačnih mešanic. Popestrite svojo rutino z ovsenimi kosmiči s katero koli od zanimivih kombinacij okusov.

Ljubljenec zdravih in uravnoteženih zajtrkov

Okusno in enostavno za pripravo? Vsekakor!

Priprava ovsene kaše je zelo preprosta: ovsene kosmiče damo v skledo in dodamo mleko (mi imamo radi rastlinsko mleko, saj je veliko manj kalorično!)

Nato posodo z mlekom in kosmiči za nekaj minut postavite na ogenj, da ovseni kosmiči nabreknejo.

Ko se ovseni kosmiči napihnejo, jim dodajte pest semen po izbiri (oreščki, mandlji, semena chia).

Na koncu dodajte nekaj koščkov sadja in celo omako iz temne čokolade, da bo še bolj slastna.

Ovseni kosmiči vsebujejo veliko železa, nenasičenih maščobnih kislin in beljakovin za energijo. Vsebujejo tudi veliko netopnih vlaknin, ki olajšajo prehod in zmanjšujejo lakoto. Bogati so z vitaminom B, kalcijem, jodom in ogljikovimi hidrati, zato so pravi biser za zdravje našega telesa.

Druge zdravstvene koristi uživanja ovsene kaše: 

1. Oves varuje srce

Oves je poln antioksidantov, ki preprečujejo bolezni srca in ožilja. Poleg tega je znano, da prehranske vlaknine v ovsu znižujejo slab holesterol (LDL), ne da bi vplivale na dober holesterol (HDL). Znano je, da oves vsebuje rastlinske lignane, za katere je prav tako znano, da ščitijo pred boleznimi srca. Zato lahko dodajanje ovsenih kosmičev v vsakodnevno prehrano pomaga zmanjšati raven holesterola in ohraniti zdravo srce. 

2. Uravnava gibanje črevesja

Ker vemo, da je oves poln vlaknin (topnih in netopnih), lahko njegovo vsakodnevno uživanje prepreči zaprtje in olajša gibanje črevesja. Z dodajanjem ovsa v vsakodnevno prehrano lahko preprečite zaprtje. Pripravite jih kot del zajtrka.

3. Nadzoruje sladkorno bolezen

Oves je znan po tem, da stabilizira raven sladkorja v krvi in zmanjšuje tveganje za nastanek sladkorne bolezni tipa 2.

Če ste sladkorni bolnik, morate oves vključiti v vsakodnevno prehrano. Visoka vsebnost vlaknin in kompleksnih ogljikovih hidratov v ovsu pomaga upočasniti pretvorbo tega polnovrednega živila v enostavne sladkorje, beta-glukan pa upočasni padec ravni sladkorja v krvi pred obrokom in upočasni dvig po obroku. 

Povzeto po članku z GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite še:»Trippy« nohti so prevzeli TikTok: Privoščite si to posebno trivialno različico francoske manikire z optično iluzijo

Priporočamo tudi:Anne Hathaway razkrila skrivnost hujšanja, s katerim se vrnete v formo v samo 48 urah: Preprost in učinkovit način razstrupljanja, ki obljublja odlične rezultate

Najbolj brano