Sofija Šoškić ni le obraz in telo na modni pisti, je vse bolj vplivna sila sodobne mode, ki s svojo karizmo in profesionalnostjo osvaja modne odre zunaj naših meja ter s tem na novo oblikuje tudi percepcijo slovenskega modelinga na mednarodnem nivoju.
Njena kariera se je doma začela pod okriljemmodne agencije Immortal Model Managament – sprehodila se je na ljubljanskem tednu mode, bila je obraz in hišni model blagovne znamke Just A Corps, za revijo Elle Slovenija je posnela modni editorial Elle x H&M –, vendar jo je pot hitro zanesla do svetovnih modnih prestolnic. Prelomnica je bil vsekakor podpis pogodbe z agencijo Women Management, eno najuglednejših modnih agencij na svetu s podružnicami v New Yorku, Parizu in Milanu, in Sofija je do zdaj že odmevno sodelovala z blagovnimi znamkami, kot so Prada – za katero se je v Milanu premierno sprehodila po modni pisti –,Versace, Valentino, Gucci in Victoria Beckham. V Parizu je v Operi Garnier hodila tudi za Dries Van Noten, modno hišo, ki so jo letos razglasili za eno najbolj vzhajajočih znamk.
Sofija Šoškić z vsakim nastopom pripoveduje močno zgodbo, v kateri umetnost visoke mode združuje s komercialno modo, zato je postala ikona, ki jo spremljajo tako modni kritiki kot oblikovalci. Kot obraz kampanj in naslovnic revij, vključno z nedavno naslovnico za Elle Slovenija, v modno industrijo vnaša svež pogled, pri tem pa ostaja zvesta osebni integriteti. Tako je postala tudi ambasadorka trajnostnih in etičnih pristopov v modi, saj z izbiro sodelovanj, projektov in produktov, prijaznih naravi, aktivno podpira tako velike znamke, usmerjene k odgovornemu oblikovanju in produkciji, kot tudi manjše slovenske znamke za nego, kot je LiteRam. Vpliv Sofijinega delovanja v svetu mode s tem presega golo estetiko, kajti krepi zavedanje, da je lepota lahko tudi odgovorna in spoštljiva do okolja.