Povedal je, da se je odločil za tako imenovano "monotonost", da bi odstranil moteče dejavnike in osredotočil oči gledalcev na razločevanje razlik med silhueto in detajli. Ta teorija se je uresničila v ogromni kolekciji 81 videzov, ki jih je še povečalo dejstvo, da je poleg žensk prikazovala tudi moška oblačila.
Toda zakaj rožnata? Piccioli je trdil, da jo je izbral - namesto Valentino rdeče ali katere koli druge barve -, da bi "subvertiral" njene kulturne pomene, njene asociacije z dekliškostjo ali punkom ali prvotne, ki so omejevale njeno uporabo na moške (domnevno na kralje, kardinale in papeže v renesansi). Kakorkoli že, te misli niso preveč vznemirjale intelekta, saj se je vizualna zasičenost - kopel v vroče, vroče rožnati barvi - nadaljevala.
Videli smo 40 rožnatih videzov, ki so se raztezali od glave do peta (obute v čevlje z izjemno visoko platformo ali debele superge), od drobnih oblekic s kristalčki in bleščicami do dolgih, ozkih oblek in kril s krinolinami; od širokih opernih plaščev do prilegajočih se oblek in plaščev. Nato se je vrnila še osemkrat za veliki finale s ptičjim perjem, veličastnimi ogrinjali in vezeninami.
Nenavadno je, da je obdobje ohlajanja, ki ga je sredi kolekcije prinesel nenaden prehod na črno barvo, pokazalo eleganco in občutljivost Valentinovega repertoarja v še večji meri. To, kar Piccioli počne s kombiniranjem čipkastih zgornjih delov ali zvitega tila s hlačami, se zdi sodobno, črna silhueta pa je del treznega občutka, ki preveva modo jeseni.
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Te hrane nikoli ne bi smeli jesti zvečer: Povzroča napihnjenost in slabo vpliva na vašo prebavo
Priporočamo tudi: Kate Middleton nosila anti trend kavbojk tega leta in popolnoma navdušila
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024