Ustvarjalki za Elle razkrivata ozadje kolekcije Marni za H & M

15. 3. 2012

Ob lansiranju nove kolekcije, ki jo je za H & M oblikovala Marnijeva oblikovalka in kreativna direktorica Consuelo Castiglioni, smo se ekskluzivno pogovarjali z njo in z Margareto Van Den Bosch, ki skrbi za sodelovanja H & M z velikimi modnimi imeni.

Consuelo Castiglioni

1. Blagovna znamka Marni je poznana tudi po značilnih vzorcih oziroma grafiki, v kateri se na svež način prepletajo retro zgodbe, geometrijska strogost in etno sproščenost. Kakšne vzorce ste izbrali za svojo kolekcijo H & M?
Marnijeva kolekcija za H & M odlično odraža Marnijev svet. Izbrala sem namreč svoj zaščitni znak – pikčaste vzorce s pridihom Bauhausa, afriške vzorce in nekaj naturalističnih potiskov. Rada mešam geometrijske in negeometrijske oblike.

2. Kako pomembni so za vas modni dodatki?
Modni dodatki so bistvenega pomena; so pika na i vsakega videza in omogočajo poigravanje z različnimi videzi.

3. Kateri kos v kolekciji, ki ste jo oblikovali za H & M, bi lahko opredelili kot najbolj značilno Marnijevo oblačilo?
Lilaste in zlate kose oblačil, ki izražajo Marnijevo prepletanje slogov oblačenja, kot je športno oblačilo, izdelano iz tkanine, ki se uporablja za oblačila visoke mode.

4. Kaj je pomembnejše: vzorec ali kroj? Iz česa izhajate, ko se lotite oblikovanja nove kolekcije? Iz vzorca ali kroja oblačila?
Izhodišče mojih kolekcij je vedno blago: njegova struktura, površina, način, kako pada po telesu … to narekuje obliko in kroj.

5. Katera kolekcija zvenečih oblikovalskih imen za H & M vam je bila do zdaj najbolj všeč?
Všeč so mi bile vse, zlasti pa kolekcija Comme des Garçons, saj sem velika oboževalka oblikovalke Rei Kawakubo.

Margareta Van Den Bosch

1. Zakaj Marni?
Že od nekdaj nam je všeč Consuelino delo in zdaj je napočil pravi čas. Marni se zelo razlikuje od prejšnjih oblikovalcev, s katerimi smo sodelovali. Z oblačili te blagovne znamke lahko presenetimo naše kupce ter jim ponudimo nekaj novega.

2. H & M velja za pionirja na področju sodelovanja z velikimi oblikovalskimi imeni. Zdaj veliko sodelujete tudi s šolami za oblikovanje. Ste razmišljali, da bi k oblikovanju omejene kolekcije z gostujočim oblikovalcem povabili mlade kreativce, ki na oblikovalsko pot šele stopajo?
O tem smo že razmišljali, vendar imamo tudi v našem oblikovalskem oddelku okoli 200 zelo nadarjenih oblikovalcev.

3. Ko je kolekcijo za H & M oblikovala Donatella Versace, je navdih zanjo našla v zgodovini hiše Versace. Kako ste se lotili oblikovanja kolekcije s Consuelo Castiglioni?
Navduševali smo se nad značilnimi Marnijevimi vzorci in potiski, Consuelo pa je imela proste roke pri oblikovanju moške in ženske kolekcije s številnimi dodatki.

4. Glede na to, da so kolekcije, ki jih zveneča oblikovalska imena oblikujejo za H & M, kupcem na voljo po dostopnih cenah, kako vam uspe privarčevati (kakovost materiala, način izdelave ...)?
Z izdelavo velikih količin, odlično logistiko in prodajo brez posrednikov.  Skozi celoten proces proizvodnje smo zelo stroškovno ozaveščeni.

5. Kateri kos v kolekciji Marni za H & M vam je najbolj pri srcu?
Všeč so mi vsi kosi s čudovitimi potiski, ki jih rada kombiniram med seboj. Navdušujem pa se tudi nad dodatki, ki jih nosim že leta.

8. marca, na dan, ko je zdaj pri nas že razprodana kolekcija prišla v trgovine, smo bili v City Parku tudi mi. Poročilo z našega nakupovalnega izleta preberite tukaj, če vas šele zdaj zamika kak kos, pa še namig: ponudba je pestra na eBayu.

pripravila Petra Windschnurer,
fotografije promocijsko gradivo