MARNI – kolekcija za H & M

29. 11. 2011

Švedski H & M je z današnjim dnem oznanil sodelovanje z italijansko znamko luksuzne mode Marni, ki med drugim slovi tudi po svojih večnih originalnih vzorcih. 'Sneak peak' video in prvih nekaj fotografij smo objavili že zjutraj.

Marni, med modnimi navdušenci izredno priljubljena znamka, katere ustanoviteljica in kreativna direktorica Consuelo Castiglioni je pripravila čudovito in cenovno dostopno spomladansko kolekcijo za ženske in moške, seveda s pripadajočimi dodatki.

Marni for H & M

je čisto zadnje v nizu izjemno uspešnih sodelovanj hiše H & M z luksuznimi blagovnimi znamkami, kot so Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Jimmy Choo, Lanvin in Versace, ki je še pred tednom dni obnorelo ljudi, predvsem ženske, po vsem svetu.

»Vsi smo navdušeni nad kolekcijo, ki je nastala in verjamemo, da bomo z njo enostavno navdušili tudi naše stranke. Marni ima moderen pristop do prav vsega, kar ustvari. Kombinacije mešanih vzorcev in dodatkov so vedno igrive, a ostajajo izjemno šik. Enostavno fantastično je opazovati, kako Consuelo usklajuje svoje dizajne, ki se vedno ujamejo s povsem novimi kombinacijami potiskov ter barv. Za čisto vsakim kosom stoji skrbno ročno delo in ogromno kreativnega ustvarjanja. Kolekcija bo v trgovine prispela v idealnem času, za pravi pozdrav modni pomladi.«
Margareta van den Bosch, kreativna svetovalka H & M

»Želela sem ustvariti pristno Marni kolekcijo, v kateri bodo prisotni vsi naši najljubši kosi, torej tudi z vsebnostjo značilnih tkanin in vzorcev. Kot vedno, sem tudi tokrat naravnost uživala pri nizanju odtisov in barv, ter mešanju sodobnih plemenskih motivov z bauhaus grafiko in dodajanjem športnih elementov!«
Consuelo Castiglioni, ustanoviteljica in kreativna direktorica Marni

Marni

je znamka, ki ostaja zvesta svoji filozofiji, postavlja čisto svoje trende, je igriva a obenem izjemno elegantna. Podjetje ostaja v družinski lasti in se uvršča med najbolj luksuzna imena modnega sveta vse od leta 1994. Njihove trgovine je moč najti po celem svetu, ter modnih epicentrih, kot so London, New York, Los Angeles, Peking, Sydney, Moskva, Tokio ... S spletno prodajo so pričeli leta 2006. Celotna produkcija je zasnovana in izdelana v Italiji.

Kolekcija, ki je nastala v sodelovanju s H & M in bo na prodajne police prispela 8. marca 2012, ohranja prav vso svobodo in živahno eksperimentalnost, po čemer je prepoznavna. Živahni potiski in močne barve so namenjeni kombiniranju večih plasti raznolikih kosov, ki se med seboj dopolnjujejo in skladno zaključujejo slog.

Ženska kolekcija;
barve so žive in vzorci odebeljeni, pa naj bo kos navdahnjen z Afriškim etnom ali v enobarvni izvedbi. Med kosi je najti nagubana krila, obleke, hlače in raznorazne tkanine, od svile pa do bombaža. V kolekciji ne pogrešamo niti nakita, čevljev, torbic in šalov.

Moška kolekcija
je mehkejših barv in tkanin za sproščen videz, ki pa ostaja v Marni slogu. Uporaba vzorcev je precje bolj subtilna, najdemo jih predvsem v obliki podloge ali v premišljeno dodanih detajlih na t-majicah. Kolekcija sliši na »silhueta sodobnega moškega s kančkom klasike«.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc