Lerotina kolekcija modnih torb

27. 11. 2007

Lerota je poznana blagovna znamka, ki deluje že od sredine 70-ih let in ponuja lepe, funkcionalne izdelke, narejene z občutkom. Lepota naravnega usnja, slovensko oblikovanje in brezhibna kakovost - darilo, ki ga z veseljem poklonimo sebi, ali pa s ponosom podarimo komu drugemu.

Prestižnost blagovne znamke se odraža v domiselnosti kolekcije, njeni kakovosti, videzu trgovine, pristopu prodajnega osebja in embalaži izdelkov.

Znamko sta v sredini 70-ih ustanovila zakonca Lerota. Moto je bil za tiste čase pogumen: realiziraj idejo, opremi jo z natančnostjo, estetiko, optimizmom in vztrajnostjo. Ponudi najboljše. In to se je obrestovalo. Leta 2006 je podjetje prevzela njuna hči Sandra Kralj in zastavila nove ambiciozne cilje: uspešno obrt želi povzpeti v še uspešnejše novodobno podjetje.

Lerotina eleganca se spogleduje z glamurjem, vendar ostaja zvesta svoji funkcionalnosti. Popolno ravnovesje med estetiko in funkcionalnostjo se odraža v velikosti torbe, v njeni obliki ter v dodatkih, ki jo naredijo posebno. Žepi, ročaji in gube so dobro premišljeni, da omogočajo učinkovitost, udobje in priročnost. Natančnost šivov, notranji žepi in najboljše usnje pa dajejo torbam značaj in ugled.

Kolekcija jesen/zima 2007

Ženstvena lepota 50 in 60-ih se vrača - čas fatalk, ko je ženstvena lepota postala simbol moči. Obleke poudarjajo žensko figuro, obline. Ženstvenost modi predstavlja navdih.

Letošnje modne smernice za jesen prisegajo na lak in svetlikajoče se odtenke. Bolj bleščeče kot kdajkoli. Češnjevo rdeča, sočna in vabljiva; ali pa črna klasika ki tu in tam ujame soj svetlobe. Bakrena in bronasta sta preglasili naravne odtenke. Bleščeč videz ni več rezerviran le za večer. Vpeljite lakasto torbo v sproščen vikend videz, ali pa z njo poživite vaša sofisticirana poslovna oblačila.

Najmehkejše usnje doda šarm mehkim oblikam torb, veliko gub in zanimiv nabor okrasja ter kovinskih dodatkov pa poudarita očarljivo enostavnost usnja.

Fotografije promocijski material