Kim Kardashian West je predstavila modno sodelovanje z znamko Fendi

Televizijska osebnost in ustanoviteljica znamke SKIMS Kim Kardashian West je združila moči s kreativnim direktorjem znamke Fendi Kimom Jonesom. Oba verjameta, da se njuna filozofija razvija v isto smer, in tako je nastala kolekcija za moderno žensko.

Kim Kardashian West je predstavila modno sodelovanje z znamko Fendi - Foto: Instagram

Znamki Fendi in SKIMS, pod vodstvom oblikovalca Kima Jonesa in Kim Kardashian West, sta uradno najavili svojo najnovejšo kapsulno kolekcijo. Modni znamki sta uskladili svojo estetiko, da bi ustvarili sodelovanje, ki navdihuje moderno žensko. Kim Jones namreč verjame, da imata SKIMS in Fendi zelo podoben etos. Njegova vizija oblikovanja za Fendi namreč vključuje vsako žensko, vse oblike in postave, podobno kot je Kim zasnovala znamko SKIMS. Jones dodaja: "Kim Kardashian West si ogromno prizadeva za inkluzivnost, vključno s svojim občudovanja vrednim delom za socialno pravičnost v Ameriki in kot podjetna ženska z družino, vedno da vse od sebe. Te vrednote so vredne praznovanja."

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

Zvezdnica resničnostne serije Keeping Up with the Kardashians je na družbenih omrežjih najavila kolekcijo Fendi X Skims oblečena v ključne kose iz modnega sodelovanja, ki slavijo ženske obline in so potiskani z napisi obeh znamk. Med drznimi kosi je veliko prosojnosti, sicer pa gre za minimalizem, pomešan s seksapilom. Pod objavo je zapisala, da predstavlja svojevrstno sodelovanje luksuza znamke Fendi in inovativnosti znamke SKIMS. Omejena serija modnih kosov, med katerimi so pajkice, bodiji, športni topi, jakna in oprijete trenirke, bo na voljo od 9. novembra eksluzivno na spletni strani www.fendiskims.com.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

To odmevno sodelovanje, ki se zdi ena najbolj pričakovanih kolekcij tega trenutka, sledi tik za petami predstavitvi Fendace - Fendijevi kolekciji v tandemu z Versace. V manj kot letu dni na čelu blagovne znamke je Jones preusmiril kreativno smer Fendia in sicer je ta tesno povezana s svetom slavnih in popkulturo - podobno kot je to storil v času svojega mandata pri Dior Men.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Oblačila temeljijo na kolekciji Fendi iz leta 1979, ki jo je zasnoval pokojni Karl Lagerfeld, združuje pa lastnosti Skims oblačil za oblikovanje telesa in Fendijevega modnega leksikona, katerega Jones od svojega prihoda v italijansko modno hišo leta 2020 nadgrajuje s sodobnim pridihom.
Jones je razkril, da se je zamisel utrnila njegovi ekipi pri Fendiju, ki vključuje umetniško direktorico moških oblačil in modnih dodatkov Silvio Venturini Fendi in umetniško direktorico nakita Delfino Delettrez Fendi. "Na enem od sestankov so nenadoma vse ženske utihnile in začele gledati v svoje telefone. Nisem vedel, kaj se dogaja, vendar so vse čakale na lansiranje nove kolekcije Skims. Takrat sem pomislil: naredimo nekaj skupaj,« je povedal britanski oblikovalec.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Fotografije za oglasno kampanjo je posnel ikonični modni fotograf Steven Meisel, v ospredju pa je manekenka Precious Lee, katera je svoj vrhunec doživela lansko leto, po tem, ko je posnela več naslovnic za revije Vogue po svetu. Kot temnopolta ženska z oblinami, je v svetu mode zagotovo unikatna, sama pa pravi: "To počnem, da bi me ljudje, ki so videti kot jaz, videli v tej luči in uspeli. Želim, da ljudje spoznajo, da bi moral biti nekdo, ki izgleda kot jaz v modni industriji, normalen."

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

Pripravila Katja Kozlevčar

Fotografije: Instagram/@fendi

Preberite še: Sharon Stone dokazuje, da je to popolna pričeska za ženske nad 60 let

Priporočamo tudi: Ana Klašnja je kratko obleko kombinirala s temi nepričakovanimi čevlji

Najbolj brano