J+, Topshop, Marc Jacobs, Jourdan, Rei

14. 12. 2009

Kratke novice iz sveta mode.

V javnost je pricurljalo nekaj posnetkov nove kolekcije oblikovalke Jil Sander za podjetje Uniqlo. J+ je ustvarjena za žensko, ki ljubi preprostost, popolno krojenje in moderne silhuete. Minimalistična spomladanska kolekcija bo v trgovine prišla sredi januarja.

Devetnajst modnih oblikovalcev bo nastopilo na londonskem tednu mode v februarju. Njihov nastop bo sponzorirala britanska blagovna hiša Topshop. Mark Fast, Mary Katrantzou, Meadham Kirchhoff ter nagrajeni Peter Pilotto bodo svoje izdelke predstavili na modni brvi, medtem ko bodo letošnja najboljša mlada oblikovalka Holly Fulton, Louise Gray, Maria Francesa Pepe in Sykes prejeli sponzorstvo v obliki predstavitve.

Garderoba nesmrtne Audrey Hepburn je bila v avkcijski hiši Kerry Taylor prodana za 268.320 funtov. Polovica celotnega izkupička gre na račun dobrodelne organizacije Audrey Hepburn Children's Fund.

Jamie Bochert se pojavi v spomladanski reklamni kampanji modnega oblikovalca Marca Jacobsa. Govori pa se, da se bo lepotička pojavila tudi kot obraz hiše Lanvin.

Potem, ko sta mamici postali Dasha Zhukova (spremljevalka Romana Abramoviča) in Gisele Bundchen, je sinčka rodila tudi Jourdan Dunn. Ne ve se še, če se bo dvajsetletna manekenka vrnila na modne brvi za predstavitev jesenskih kolekcij, a kot je znano, naj bi prejela kar nekaj ponudb za slikanje skupaj z novorojenčkom.

Alexander McQueen, Christopher Kane, Martin Margiela, Ann Demeulemeester ter ostali bodo ustvarili obleke z navdihom Alica v Čudežni deželi kot odgovor na premierno predstavitev istoimenskega filma Tima Burtona. Kreacije bodo predstavljene v izložbi trgovine Printemps v februarju.

Glavna obikovalka pri modni hiši Comme des Garćons Rei Kawakubo je skreirala oblačilo za lutko Barbie. Barbiko so v Tokiu že razprodali, v London pa je prišla ta teden, zanjo pa bo potrebno odšteti okoli 300 evrov.

Zanimivo: Britanske študije so pokazale, da žensko srce najbolj poskoči ob nakupu oblek za zabavo (sledijo jim čevlji in torbice), medtem ko moško najhitreje bije ob nakupovanju ženskega spodnjega perila. Upajmo, da ne zaradi tega, ker ne poznajo pravih mer svoje izbranke.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc