Firma by Sanja: za tiste, ki jih ni strah izstopati

30. 8. 2012
Deli

"Urbana poslovna ženska na odmoru za kosilo v Muzeju sodobne umetnosti" je glavni lik nove kampanje blagovne znamke Firma by Sanja.

Avtor fotografij je mladi slovenski fotograf Matjaž Očko. Nosilni obraz kampanje je Tamara Petrič (Loox Models), ljubljenka modnega oblikovalca Haiderja Ackermanna in v tujini ena naših najbolj uspešnih manekenk. Stajling minimalistične ljubiteljice umetnosti si je zamislil Jakob Jurkošek. Za pričesko so poskrbeli v Frizerski hiši Stevo, za ličenje Mateja Pozeb.

Novost kampanje so stripovske ilustracije Mitje Bokuna, vključene v zgodbo »lookbooka«, ki ga je oblikovala Teja Ideja. Fotografije so posnete v Muzeju sodobne umetnosti na Metelkovi. Kampanja predstavlja kolekcijo oblačil Inside Straight, ki je bila ena najbolj opaženih kolekcij na drugem Philips Fashion Weeku aprila letos in se je po priporočilu Fred Butler znašla tudi na naslovnici časopisa Another Magazine.

Oblikovanje kolekcije Inside straight je navdahnila misel: "Nič, kar je bilo ustvarjenega, nam ne sme biti tako sveto, da bi ne moglo biti preseženo in da se ne bi moglo umakniti tistemu, kar je še bolj napredno, še bolj svobodno, še bolj človeško."

Firma by Sanja za jesen/zimo 2012/13 ponuja kombinacijo retro klasičnega krojenja in urbanega metropolitanskega šika. Tradicionalni krojaški elementi so preoblikovani v sodobno silhueto, podaljšano s klobukom kekec, ki ji daje pridih brezčasnosti. Kolekcija je izdelana iz tehnološko obdelanih naravnih materialov (volna, kašmir, svila, bombaž, viskoza, ovčja napa) v izraziti barvni lestvici črna, golobje siva, pariško modra, temno viola, mint zelena in sončno rumena, ki so jim v različici "pre-fall" dodane še bordo in karamel.

Zastavljena je celostno in je maloserijsko izdelana v sodelovanju z domačimi umetniki, rokodelci in proizvajalci. Klobuki so plod sodelovanja s klobučarstvom Pajk klobuki. Izdelani so posebej za Firmo. V sodobni preobleki so hommage kultnemu klobuku, kakršnega je nosil Kekec. S tem nadaljujejo tradicijo preoblikovanja pozabljenih zgodovinskih objektov v sodobno urbano preobleko (avba, Borosana), ki ji je zvesta Firma by Sanja.

Od 1. septembra naprej bo kolekcija predstavljena na dveh lokacijah v Ljubljani: v trgovini Koda 386 in v veleblagovnici Nama.

Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024