Diane, Sonia, Kate, Cindy, Lara

2. 11. 2009

Kratke novice iz sveta mode.

Diane Von Furstenberg je pripravila manjše presenečenje. Fotoaparat je vzela v svoje roke in sama posnela jesensko reklamno kampanjo. Pri izbiri obraza je bilo glavno vodilo mladost. Zato se je odločila za sinovo zaročenko Ali Kay. Kampanja je glamurozna in polna življenja ter barv - tako kot oblikovalka sama.

Medtem, ko vsi nestrpno čakamo na kolekcijo Jimmyja Chooja, pa pri H&M-u ne počivajo. Poročali smo že, da je najnovejša pridobitev Švedov legendarna Sonia Rykiel, ki bo ustvarila linijo spodnjega perila. Za radovedne so na ogled postavili reklamne oglase, kjer v seksi spodnjem perilu blestijo Lara Stone, Caroline Trentini in Anne Vyalitsyna.

Lara pa naj bi postala obraz še ene odmevne kampanje. Govori se, da naj bi izrinila samo kraljico popa Madonno z mesta muze Louisa Vuittona pri spomladanski kampanji. Kako uspešno je zamenjala nepozabno pevko, pa bomo morali še počakati.

Ena izmed svetovno znanih manekenk Cindy Crawford je za neški častnik Bunte priznala, da v letu 2009 ne bi bila supermodel. Ker je njena telesna zgradba prezdrava. Velike prsi, normalna stegna in poudarjene rame niso tisto, kar danes išče modna industrija, je dejala. Mogoče je Cindy pozabila, da je Lara Stone, trenutno najbolj vroč model, ravno taka kot se je opisala štiridesetletnica.

Nicole Richie je, k svoji kolekciji modnih dodatkov House of Harlow 1960, dodala še obutev. Za podoben korak se je odločila tudi Victoria Beckham. Njena kolekcija pa bo, poleg čevljev, vsebovala še torbice.

Medtem pa je Kate Moss zaposlena s Topshopom. Za svojo božično kolekcijo je navdih našla v Aziji. Kimono, spodnje perilo in pižame, iz svile, z dodatki čipke in cvetličnim potiskom.