Ustvarjanje vsebin s svetovnimi modnimi znamkami je lahko vaša služba!

9. 5. 2022
Ustvarjanje vsebin s svetovnimi modnimi znamkami je lahko vaša služba! (foto: PROFIMEDIA)
PROFIMEDIA

Ste modna navdušenka, ki vsa svoja modna odkritja nemudoma deli na družbenih omrežjih? Potem berite dalje ...

Ali ste modna navdušenka in na ulici takoj ujamete mimoidočo z najnovejšimi čevlji priljubljene znamke in točno veste, kako fenomenalno bi jih pokombinirali s tistim plaščem, ki si ga prejšnji teden niste kupili, ker jih je v omari že enostavno preveč?

Imateves čas prižgano televizijo? Radio poslušate v avtu, na sprehodu, ob kuhanju? Radi prebirate (modne) revije in spremljate reklame, ki se vrtijo na troli, ko hitite z enega konca mesta na drugega? So se uresničile včerajšnje napovedi za vaš horoskop in točno veste, kateri top dogodek je na urniku ta konec tedna?

Mediji vas torej spremljajo na vsakem koraku, kar pa vas sploh ne moti, saj v tem neznansko uživate. Opazite dober oglas in točno veste, kako bi lahko postal še bolj privlačen, je tako? Svojo ustvarjalnost in vsestranskost bi lahko razvijali v nedogled, ker vam je to čisto domače. Tudi družbena omrežja imaste v malem prstu in točno veste, kaj vas pritegne, kaj odvrne in kaj se vam zasidra v spomin.

Če se vidite kot nekdo, ki je zelo ustvarjalen in mu nikoli ne zmanjka novih idej, je verjetno tole priložnost, ki bi jo bilo škoda izpustiti. S svojo kreativno žilico namreč želite snovati nove ideje in domiselne tematike, ki jih širni svet preprosto mora uzreti.

Če imate željo po novih poznanstvih in dinamičnem okolju, kjer delo poteka v družbi inovativnih ljudi s polno glavo idej, ste verjetno pravi, da se pridružite ekipi, ki ustvarja zanimive in privlačne vsebine.

Shoppster namreč išče Social Media Managerja, ki bo zgrabil priložnost in ustvarjal nove, zanimive ter raznovrstne vsebine, predvsem pa mu ne bo nikoli dolgčas. Ne verjamete? Preverite njihov oglas in se prepričajte. Glede na raznovrstnost izdelkov, ki jih ponuja Shoppster, še vedeli ne boste, kdaj ste v službi in kdaj se preprosto zabavate. Če veste vse in še več o družbenih omrežjih, ste vedno v koraku s trendi in že imate izkušnje, pohitite ter se čim prej prijavite na e-naslov: zaposlitev-slo@shoppster.com.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shoppster Slovenija (@shoppsterslovenija)

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc