Ta živila vključite v večerno prehrano, da se izognete napihnjenemu trebuhu: Poskrbite za udobje svojega črevesja in pozabite na odvečne kilograme

Napihnjen trebuh ne pomeni nujno, da je z vašo prehrano kaj narobe, vendar če je vaš trebuh preveč nabrekel, da bi ga lahko stlačili v kavbojke, je morda čas za spremembe. Občutek napihnjenosti lahko povzroči nelagodje in razdraženost. Preverite najboljša živila za boljšo prebavo in zmanjšanje napihnjenosti. 

Ta živila vključite v večerno prehrano, da se izognete napihnjenemu trebuhu: Poskrbite za udobje svojega črevesja in pozabite na odvečne kilograme - Foto: Profimedia

Vsak večer je zgodba enaka: ko pojeste svojo večerjo, se z občutkom teže, kot da bi pojedli celo tono, zvrnete na kavč. Počutite se težki, neprijetno vam je, kavč pa je najbližja postaja za počitek za naslednjih nekaj ur. Sanjarite o lahkotnosti in o tem, da vam ne bi bilo treba po vsaki večerji razpeti kavbojk, da bi se počutili udobno.

Da bi to dosegli, je pogosto priporočljivo, da se zvečer prehranjujete lahkotno. To pa še ni vse. Pomembna je tudi izbrana vrsta hrane. Ogljikovi hidrati so tisti, ki jih želite uživati v majhnih količinah. Ogljikovi hidrati so bistveni za zagotavljanje energije, ki jo potrebuje naše telo, in jih lahko nadzorujemo z živili z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. S to rutino sta napihnjen trebuh ob koncu večera in nezaželena napihnjenost preteklost.

Ne spreglejte:

K napihnjenosti prispeva nešteto dejavnikov, med drugim natrpan urnik in priročnost hitrega obroka, ki ga lahko vzamete s seboj - oboje lahko otežuje ohranjanje pravilne prehrane. Poleg tega obstajajo še drugi dejavniki, ki lahko povzročijo napihnjenost, kot so dehidracija, zaprtje in PMS, zaradi katerih lahko kljub vsem prizadevanjem obtičite z neprijetnim želodcem. 

Strokovnjaki za prehrano priporočajo, da v svojo prehrano vključite naslednje sadje in zelenjavo, da bi preprečili napihnjenost trebuha. 

Živila za preprečevanje napihnjenosti

Če se želite izogniti napihnjenosti trebuha ali plinom, se odločite za prehrano z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. To seveda pomeni manj kalorij na vašem krožniku ob koncu dneva, vendar je tudi prebava veliko bolj udobna. Če jih zaužijemo zvečer, jih naš prebavni sistem lažje in hitreje prebavi. Zato jih z dobrim spancem lahko odpravite. Med zelenjavnimi prijatelji naj bi zato dajali prednost endiviji, špinači, gobam, avokadu, zeleni in kislemu zelju.

Ste vedeli, da je avokado poln kalija. Telo potrebuje kalij za uravnavanje ravni natrija, ki uravnava količino vode v telesu. Bolj kot ta sistem deluje, manj boste napihnjeni.

Če se poučite o koristih špinače za zdravje, jo boste morda želeli jesti ves čas. Ena skodelica kuhane špinače vsebuje 157 miligramov magnezija, ki lahko pomaga uravnovesiti elektrolite in zmanjšati zastajanje tekočine. To je podobno kot pri živilih, ki so dober vir kalija.

Hrustljava zelena deluje diuretično in vam pomaga odplakniti odvečno vodo, ki jo zadržujete. (V vsakem steblu zelene je približno 100 miligramov kalija, poleg tega pa je dober vir vlaknin, vitaminov C in K ter kalcija. Če to povežemo s protivnetnimi in antioksidativnimi fitonutrienti (kot sta luteolin in kvercetin), imamo več odličnih razlogov, da v svojo prehrano dodamo več zelene. Nekaj zelene vmešajte v solato za dodatno hrustljavost ali prigriznite zeleno z začinjeno salso.

Kislo zelje, ki je fermentirano zelje, vsebuje črevesju koristne probiotike, ki so povezani z boljšo prebavo ter zmanjšanjem plinov in napihnjenosti. Poskrbite, da kislo zelje jeste surovo in ne segreto, da ne uničite koristnih bakterij.

Pri beljakovinah izberite tofu in belo šunko. Za sladico izberite rabarbaro, ki vam ne le da bo dala nekaj sladkosti ob koncu obroka, temveč  bo tudi zagotovila kakovosten in dober spanec. Ugotovljeno je bilo, da rabarbara pomaga zniževati slab holesterol. Ker vsebuje malo kalorij, je odličen dodatek k prehrani za hujšanje. Ta zelenjava ima katehine, spojino, ki je prisotna tudi v zelenem čaju in ji daje koristne lastnosti. Katehini pomagajo pri pospeševanju presnove, ki ima pomembno vlogo tudi pri izgorevanju telesne maščobe in hkrati spodbuja hujšanje. Poleg tega so stebla rabarbare dober vir vlaknin, ki lahko vplivajo na raven holesterola.

Rabarbara je odlična, kadar želite shujšati, saj tako kot mnoge druge vrste zelenjave vsebuje veliko vlaknin. Na vsakih 100 gramov (1 skodelica) rabarbare je 2,2 grama vlaknin. To pomeni, da ko jo vključite v svojo prehrano, boste dlje časa siti, kar pomeni, da ne boste imeli skušnjave, da bi prigriznili nezdrave dobrote ali jedli druga živila z veliko kalorijami. Če si prizadevate shujšati, je čas, da razmislite o vključitvi rabarbare v svojo prehrano.

Če želite začeti hujšati, ne glede na svojo telesno zgradbo, morate nujno poiskati zdravniški nasvet, preden kar koli spremenite v svoji prehrani, zlasti če gre za eno ali več makrohranil!

Povzeto po članku z GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite še:Če boste letos kupili le ene gležnjarje, se odločite za te, ki jih nosi Maja Keuc - Amaya

Priporočamo tudi:Nič več nočnih obiskov hladilnika in čustvenega prehranjevanja: S temi načini se poslovite od slabih navad, ki ovirajo vaš proces hujšanja in se v kratkem času znebite kilogramov

Najbolj brano