Ta zelenjava je najbolj redilna: Izogibajte se ji v širokem loku, da izgubite težo, in jo nadomestite s to hrano

Zelenjava je tista, ki bi jo poleg beljakovin morali najpogosteje uživati v času hujšanja, nekaterim vrstam pa se je zaradi visokega glikemičnega indeksa priporočljivo raje izogniti. 

Ta zelenjava je najbolj redilna: Izogibajte se ji v širokem loku, da izgubite težo, in jo nadomestite s to hrano - Foto: Profimedia

Uživanje več zelenjave je pogosto glavno vodilo vsake diete in uravnoteženega prehranskega načrta, kar pa ne pomeni, da je vsaka vrsta enako dobra in zaželena. Medtem ko nekatere vrste podpirajo hujšanje, obstajajo tudi tiste, ki sabotirajo ves vaš trud in se jim je prav zaradi tega priporočljivo izogniti ali jih jesti v minimalnih količinah.

Čeprav se je z uživanjem zelenjave precej težko zrediti, raziskave znanstvenikov kažejo, da je to zelo mogoče. Da bi prišli do tega odkritja, je skupina znanstvenikov več kot dvajset let spremljala več kot 130.000 ljudi.

Ne spreglejte: 

V tem obdobju so udeleženci izpolnjevali ankete o hrani in sami poročali o svoji teži. Na splošno so največ shujšali tisti, ki so uživali največ sadja in zelenjave. Največ kilogramov so izgubili tisti, ki so pogosto uživali jagodičevje, jabolka, hruške, izdelke na osnovi soje in listnato zelenjavo, kar glede na to, da vsa omenjena živila, zagotavljajo občutek sitosti z vnosom zelo malo kalorij, ni presenetljivo. 

Za razliko od teh koristnih živil je bilo ugotovljeno, da je škrobna zelenjava, kot so krompir, koruza in grah, povezana tudi s povečanjem telesne mase, najverjetneje zaradi visokega glikemičnega indeksa. Hrana z visokim glikemičnim indeksom namreč rado dvigne raven sladkorja v krvi in ​​spodbudi občutek lakote.

Najslabše se je izkazala koruza, vsi tisti, ki so povečali uživanje koruze, so se že po dveh letih navadno zredili za 0,9 kilograma. Tisti, ki so jedli zelenjavo, bogato z vlakninami, kot je fižol, so sčasoma pogosteje shujšali.

Čeprav te 3 vrste zelenjave morda niso najboljša izbira za izgubo kilogramov,  to ne pomeni, da bi jih morali popolnoma opustiti. Pazite le, da ne zavzamejo večine vašega krožnika. Namesto da o tej zelenjavi razmišljate kot o zelenjavi, o njej razmišljajte kot o alternativi drugim ogljikovim hidratom, kot so kruh, riž in testenine, ki naj ne zavzamejo več kot četrtino vašega krožnika.

Pred vsako spremembo prehrane ali uvedbo diete pa se posvetujte z zdravnikom.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Pazite na živila z visokim glikemičnim indeksom in shujšajte: s spreminjanjem vrstnega reda hrane lahko maščobo porabite dvakrat hitreje

Priporočamo tudi: Razstrupljanje s čajem: kaj je "teatox", kako lahko pomaga našemu telesu in kako ga uvesti v naš vsakdan

Najbolj brano