Noge, kot jih imajo zvezdnice

Privzdignjena zadnjica, čvrsta stegna in vitka meča – odkrijmo pot do popolnih nog.

Noge, kot jih imajo zvezdnice - Foto: Fotografija Fulvio Grissoni

Določimo cilje

Bistvena je disciplina

Namesto da bi čakali na čudež, sprejmimo neizogibno dejstvo, da lahko videz nog spremenimo le s telesno dejavnostjo. Zgrabimo torej bika za roge in se brez izgovorov odločimo za redno vadbo. Če telovadimo trikrat na teden, bodo rezultati opazni po treh do štirih tednih. Odlično!

Dosežek naj bo viden

S športno aktivnostjo lahko brez težav učvrstimo zadnjico, sprednji in zadnji del stegen ter oblikujemo vitka meča. Premagamo lahko celo celulit, zlasti če redne treninge dopolnimo z namenskimi masažami (na primer proticelulitna masaža na osnovi stiskanja in gnetenja kože).

Spremenimo prehrano

Izberimo živila, ki spodbujajo izločanje vode

Zeleni čaj, ananas, kivi – uživajmo jih za zajtrk ali za malico. Podoben učinek ima tudi čaj iz češnjevih pecljev, privoščimo pa si ga lahko v kateremkoli delu dneva. Ne pozabimo na spirulino, majhno algo, ki je pri izločanju strupov iz telesa nenadomestljiva in s katero lahko (ob posvetu z zdravnikom) opravimo posebno kuro. Ob vsem tem se seveda na daleč izogibajmo sladkorju, ki je najtesnejši prijatelj maščobnih celic.

Uživajmo tekočino, a brez pretiravanja

Zadostuje liter in pol vode na dan. Večje količine niso priporočljive, še posebno ne za osebe, ki imajo težave z zastajanjem vode v telesu, kar je lahko tudi eden od vzrokov za trdovraten celulit.

Migajmo

Izberimo ustrezen šport

Tek, plavanje, ples … priporočljivo je vse, kar noge krepi in hkrati zmanjšuje njihov obseg. Ljubiteljem fitnes studiov s svojimi dejavnostmi ni treba prenehati, vendar naj pazijo, da ne vadijo s prevelikimi obremenitvami, kar ima lahko za posledico preveč okrogle mišice.

Bodimo zvesti rednemu tedenskemu programu

Ob ponedeljkih, sredah in petkih naredimo:

  • 15 počepov

    Stojimo vzravnano z nogami narazen in rokami, iztegnjenimi vodoravno predse. Upognemo kolena in se spustimo navzdol, pri tem pa potiskamo zadnjico nazaj, kot bi želeli sesti.

  • 10 izpadnih korakov z desno nogo in 10 z levo

    Stojimo vzravnano z nogama skupaj. Z eno nogo naredimo velik korak naprej, odlepimo peto zadnje noge od tal in nato pokrčimo kolena. Poskušajmo se držati čim bolj vzravnano.

  • 20 dvigov medenice

    Ležimo na tleh s pokrčenimi koleni in petami ob zadnjici. Popek potegnemo navznoter, stisnemo trebušne mišice in zadnjico odlepimo od tal. Če v hrbtu čutimo bolečine, takoj prenehamo.

  • 10 upogibov medenice

    Ležimo na hrbtu, kolena pokrčimo in jih potegnemo proti nosu, tako da upognemo medenico naprej in zaokrožimo hrbet.

Kaj pa preostale dni?

Ob torkih tečemo, ob četrtkih plavamo, ob sobotah počivamo, ob nedeljah pa delamo raztezne vaje. Sedemo na primer na tla, s hrbtom se naslonimo ob steno, noge iztegnemo naprej in se poskušamo prijeti za stopala. Položaj zadržimo deset do 15 sekund in vajo ponovimo od pet do šestkrat. In to je vse!

Zabavna telovadba

Pomagajo nam do zavidanja vrednih nog, zato jih obožujemo …

    • elastika za vadbo
    • kolebnica
    • polžoga Bosu
Nasvet flebologa

Ker se bolezni ven kažejo tudi na nogah, je priporočljivo obiskati zdravnika, če …

    • na nogah odkrijemo krčne žile, drobne modro-vijoličaste žilice (venektazije) ali edeme;
    • se koža ugreza, noge pa nas bolijo, otekajo ali srbijo;
    • imamo pogoste krče ali občutek teže v nogah.

Najbolj brano