Hitre diete I./IV.

Vsak teden bomo objavili eno hitro dieto, preden skočite v kopalke. Smo pri prvem tednu . .

Sedemdnevna restriktivna dieta

Hitre diete I./IV. - Foto: Fotografija Shutterstock

Če boste uporabljali to dieto, boste izgubili okoli 4 kilograme, izgubili pa boste tudi odvečno tekočino, ki se je nabrala v telesu. Dieto priporočamo le absolutno zdravim osebam. Dieta predvideva vnos 1100 do 1300 kalorij dnevno, ki so razporejene v pet obrokov, je namenjena predvsem ženskam in ne moškim, saj je vnos kalorij zanje ponavadi premajhen v primerjavi z njihovimi energetskimi potrebami. Diete ne priporočamo otrokom in adolescentom. Dieta vsebuje prehrambene snovi, ki omogočajo uravnoteženo prehrano, a v manjših količinah, ki bodo omogočile hujšanje.

PONEDELJEK

  • Zajtrk: sok iz dveh pomaranč, jogurt z malo mlečne maščobe, 3 žlice müslijev.
  • Dopoldanska malica: skodelica kuhanega riža
  • Kosilo: 180g lista ali druge bele ribe, pečene brez maščobe, 150 g blanširanega (okropljenega) stročjega fižola, integralno pecivo (npr. sosedovo pecivo ali polnozrnata žemlja).
  • Popoldanska malica: 1 jabolko
  • Večerja: 70 g makaronov s paradižnikovo omako in 1 trdo kuhano jajce
TOREK

  • Zajtrk: sok ene pomaranče, presličin čaj, integralni (polnozrnati) kruh
  • Dopoldanska malica: 1 jabolko
  • Kosilo: solata iz paradižnikovega pireja in 100 g mozzarele z baziliko in olivnim oljem, eno sojino pecivo
  • Popoldanska malica: 1 lahki jogurt
  • Večerja: 70 g integralnih špagetov s kuhano zelenjavo, začinjene s paradižnikovo omako in žajbljem.
SREDA

  • Zajtrk: 1 lahki jogurt s tremi žlicami müslija in 1 kozarec pomarančnega soka
  • Dopoldanska malica: 2 kivija
  • Kosilo: 200 g osliča, pripravljenega v ponvi brez maščobe, kuhana zelenjava in kos integralnega kruha
  • Popoldanska malica: 1 banana
  • Večerja: 60 g integralne testenine s 100 g stročjega fižola in mešana solata
ČETRTEK

  • Zajtrk: Presličin čaj, 1 jabolko, integralni prepečenec z nizkokalorično marmelado
  • Dopoldanska malica: 1 lahki jogurt
  • Kosilo: 200 g kuhanega stročjega fižola in kuhano korenje (1 srednji korenček), 100 g morskih rakcev, pripravljenih v ponvi brez maščobe, integralno pecivo
  • Popoldanska malica: 1 jabolko
  • Večerja: 60 g integralnega riža s 30 g govejega mesa, 150 g naribanega korenčka, pol integralnega peciva
PETEK

  • Zajtrk: 1 kozarec mleka (1, 6 m.m.) s tremi žlicami kosmičev
  • Dopoldanska malica: 1 hruška
  • Kosilo: 150 g zelene solate z enim trdo kuhanim jajcem, pol jabolka, 4 orehi in kos integralnega kruha, lahka omaka Popoldanska malica: 1 lahki jogurt
  • Večerja: gosta zelenjavna juha s 40 g testenine in 30 g skute
SOBOTA

  • Zajtrk: sok od enega korenčka, 2 kosa integralnega prepečenca z nizkokalorično marmelado
  • Dopoldanska malica: 1 banana
  • Kosilo: 150 g piščančjih prsi, pečenih brez olja, zelena solata
  • Popoldanska malica: 1 lahki sadni jogurt (po možnosti brez sladkorja)
  • Večerja: 50 g kuhanega riža s 150 g bučk in kos integralnega kruha
NEDELJA

  • Zajtrk: presličin čaj, 1 pomaranča, 5 integralnih keksov (majhnih)
  • Dopoldanska malica: 1 lahki jogurt
  • Kosilo: omaka iz leče z blitvo in korenčkom
  • Popoldanska malica: sok iz korenčka in limone
  • Večerja: omleta iz enega jajca s 60 g integralnega riža in 100 g špinače, eno sojino pecivo

Lahke omake

- Rožnata omaka: Zmešajte sok iz grenivke, skuto, gorčico, paradižnikov pire.

- Paradižnikova omaka: Zmešajte sesekljan paradižnik, česen, peteršilj, sol in poper.

- Omaka s curryjem: Zmešajte skuto, curry, limono, sol.

- Omaka iz mlade čebule: Zmešajte skuto, narezano mlado čebulo, sol in poper.

- Jogurtova omaka: Zmešajte sok ene limone, lahki jogurt, gorčico, sol in poper.

Fotografija Shutterstock

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri