Luca Caprai, lastnik blagovne znamke Cruciani C, nam je v Milanu posvetil svoj dragoceni čas in razkril pogled na modo.
Kako se je rodila ideja o zapestnici Cruciani C? Od kod vam navdih?
Ideja je rasla na dveh osnovah. Prva je družinsko izročilo, saj je moj oče strasten zbiralec antične čipke, druga pa je dejstvo, da naše podjetje že 55 let proizvaja čipko. Gre predvsem za izdelke, zelo cenjene in priznane v tem repertoarju, kot so prti za papeža, predsednika države ter druge pomembne osebe in priložnosti. To so klasični izdelki, ki v sebi nosijo tradicijo, zapestnica Cruciani C pa je pravo nasprotje, jaz temu rečem projekt industrijske konverzije – naš zgodovinski izdelek v novi preobleki, z enakim konceptom in enako kakovostne izdelave, ki meri na mlade in njihovo spremenljivo modo.
Kakšen je postopek izdelave?
Dizajn zapestnice je najpogosteje vezan na projekt. Nikoli ne izdelamo modela kar tako, vedno je nosilec določenega sporočila ali posvečen določenemu dogodku. Trenutno izdajamo kolekcijo, posvečeno zastavam, in zelo smo ponosni, da bomo na zapestjih lahko nosili svoj narodni simbol.
Tehnika izdelave je zelo preprosta, enaka tisti, ki jo uporabljamo za izdelavo naših pašmin ali družinske čipke. Ti izdelki so narejeni iz več kot milijon vozličkov, zapestnica Cruciani C pa iz veliko manj in nosi težo enega grama.
Poleg torb, ki so čudovito nadaljevanje linije Cruciani C, boste ustvarjali še kakšne druge modne dodatke?
Seveda, saj je bila zapestnica ključ, s katerim smo odprli določen segment trga. V zadnjih letih smo bili vsi priča zelo globoki evropski krizi, ki ji korak za korakom sledi popolna preobrazba sveta. Področje mode oziroma njen trg se je obrnil povsem na glavo in zdaj se vsi nekako prilagajamo in iščemo nove izzive. Prej se je moda delila na 'kaste', kakor bi temu lahko rekli (super luksuz, luksuz, srednji razred, visoki in nizki srednji razred in nizki razred), zdaj vsega tega ni več, zato je, kar zadeva ekskluzivnost, prostor samo za super luksuz in izdelek s temu primerno kakovostjo in vrednostjo, ki je moden in s svojo sporočilno vrednostjo obenem povezan s končnim uporabnikom.
Uporabnik mora tako razumeti, da če kupi izdelek, ki lahko sodi v višji, srednji ali nižji cenovni razred, z njim kupi tudi idejo o tem, kar izdelek predstavlja. Ko smo razvijali koncept zapestnice Cruciani C, smo imeli v mislih, da ustvarjamo izdelek s pravim odnosom med kakovostjo in ceno ter sporočilno vsebino, ki ga bo končni uporabnik cenil in razumel.
Si želite sodelovati s katerim izmed priznanih oblikovalcev?
Trenutno se ukvarjamo z veliko projekti, nekateri so zasnovani tudi na sodelovanju z oblikovalci, toda ne nujno modnimi. Torej, da, pripravljamo sodelovanja in projekte z oblikovalci, ki ne bodo temeljili samo na zapestnicah. (nasmešek do ušes)
Katera izmed znanih osebnosti vas najbolje predstavlja?
Vse, saj ima vsaka od njih svoj poseben simbol, ki jo povezuje z nami. Najlepši projekt je vedno zadnji, in to je znamenita zapestnica, ki smo jo izdelali za Psyja, najbolj klikanega moža na svetu. V tem trenutku nas on popolnoma predstavlja, ima tudi največjo gledanost v zgodovini, kar nam omogoča, da bo zelo veliko ljudi videlo zapestnice Psy Cruciani C.
Ponosni smo tudi na sodelovanje z Damianijem, ki je že v prednovoletnem času obrodilo serijo zapestnic z dodatkom 18 - karatnega zlata in briljanti. Zdaj je tu nova linija, posvečena ljubezni in prazniku zaljubljencev, ki je izdelana v kombinaciji s srebrom in briljanti.
Kateri model zapestnice vam je najljubši?
Sreča, štiriperesna deteljica, ki je tudi naš prvi in seveda najuspešnejši model. Njej se lahko zahvalimo, da Cruciani C zdaj obstaja v takšni obliki.
Življenjski slog ženske in moškega Cruciani C?
Končni uporabnik naših izdelkov vsekakor ne nosi kosov, podpisanih z logotipi znanih blagovnih znamk. Oblači se moderno, v duhu časa, toda ne izbira nujno ekstravagance, saj mu ni do banalnih izbir. Ne oblači se v kombinacije ene same znamke, ki je tisti trenutek v modi, temveč zna družiti zelo drage kose z zelo poceni primerki ter se poigravati z elementi. Kupec izdelkov Cruciani C prepozna kakovost in vsebino.
Kakšen je vaš osebni življenjski slogan?
Življenje je treba živeti in v njem uživati. Jaz ga skoraj vedno uživam na polno, česar pa ne priporočam vsem. (smeh) Ne zasidrajte se v preveč enoličnem življenjskem slogu, saj vas bo to kmalu spravilo v slabo voljo.
Besedilo: Karin Bizjak
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024