ELFS: Dvojec, ki kroji hrvaški modni trg

Eklektičen stil, značilen za znamko ELFS, je pisan na kožo mladih, ki si želijo biti nekoliko drugačni in opaženi. Aleksandar Šekuljica in Ivan Tandarič sta dvojec ELFS, ki je do danes med drugim oblekel tudi estradnice, kot so Severina, Iva Jerković ter Jelena Rozga.

Aleksandar Šekuljica in Ivan Tandarič - Foto: Story Press

Znamko razvijata že od leta 2004, zelo priljubljena sta na Hrvaškem in čedalje bolj tudi v Sloveniji. Sta v devetih letih kaj spreminjala svojo filozofijo in pogled na modo?

Že od začetka sodelovanja sva imela jasno vizijo, kakšno znamko želiva ustvariti. Z leti sva se prilagajala trgu oziroma specifičnim potrebam tega ter nadgrajevala prvotno vizijo.

Kakšne razlike opažata med slovenskim in hrvaškim trgom?

Moda je univerzalna, razlika je le v velikosti trga - slovenski je vsekakor dosti manjši, zato je potrebno malo več truda za dosego podobnih rezultatov kot na Hrvaškem. Mogoče se nama zdijo na Hrvaškem nekoliko bolj odprti za drugačen 'look', vendar se ta trend spreminja tudi v Sloveniji - vsaj tako opažava.

Ali se pri oblikovanju novih kolekcij osredotočita tudi na uspešno sprejete kose iz preteklih kolekcij?

Vsekakor. Misliva, da dobro oblikovan kos oblačila vsekakor ni tisti, ki je aktualen le eno sezono. Vsekakor je vedno dobrodošla nadgradnja oziroma prilagajanje novi temi kolekcije ipd., vendar mora biti v sklopu ene kolekcije vedno tudi kaj takega, kar je t. i. klasika - zaščitni znak - določene znamke.

ELFS je sinonim za 'lepa oblačila za lepe ljudi'. Sta že od začetka želela, da vajina oblačila nosijo estradniki, predvsem estradnice, kot so Severina, Jelena Rozga, Iva Jerković?

Sodelovanje z medijsko prepoznavnimi osebami je vsekakor prispevalo k temu, da smo znamko približali širši množici. Zelo nama laska, da sta Severina in Jelena Rozga zaščitni obraz najine znamke. Kljub temu pa se želiva približati masi ljudi, ljubiteljem mode oziroma tistim, ki radi nosijo nekoliko drugačna oblačila, in ne le izbrani peščici.

Rada eksperimentirata s kičem, sta eklektična, zabavna, vajina oblačila pa so vidna tudi na ulicah. Odkod sta črpala navdih za pomlad in poletje 2014? Kakšna bo ELFS-ova ženska prihodnje leto?

Inspiracijo za novo kolekcijo vedno iščeva v stvareh, ki jih večina podcenjuje oziroma se jim zdijo banalne, nepomembne. Nikoli ne želiva preveč filozofirati o modi, ideje iščeva sproti in vsaka kolekcija za sabo prinese svojevrstno kritiko trenutka, zato morava vseeno paziti tudi na angažiranost oziroma nekaj zelo drugačnega prikazati na simpatičen način. Najina ženska bo tudi v prihodnje svobodna, igriva, opažena ter vedno pripravljena za dobro zabavo.

Kaj sama najraje oblečeta za zabavo? Kakšne so ELFS-ove smernice za sodobnega moškega?

Najina modna filozofija temelji na neobremenjenosti in tako se tudi sama oblačiva. Ne marava uniformiranosti, poudarek pri nama je predvsem na udobnosti ter kakovostni izdelavi. Sodoben moški mora biti samozavesten, opažen, nevsiljiv ter mora presenečati v vsakem trenutku.

V enem izmed intervjujev ste dejali, da Ivana v prostem času sproščata čiščenje in likanje. So se med tovrstnimi opravili že kdaj utrnile ideje za novo kolekcijo?

Vsekakor, inspiracija je stvar trenutka. Najboljše rešitve vedno najdeva, ko sva najbolj sproščena, zato se velikokrat zgodi, da pridejo najboljše ideje prav ob takih trenutkih, kot je pospravljanje stanovanja ali likanje. Na oblačilih lahko vsekakor tudi opazite to sproščenost.

Kaj pa o modni zgodbi ELFS pravi Senka Halebić, direktorica blagovne znamke ELFS v Sloveniji?

"Ko sem živela v Zagrebu, so se začeli prvi pogovori o širitvi znamke ELFS v Slovenijo, vendar je do uresničitve prišlo nekoliko kasneje, ko smo začutili, da je slovenski trg res pripravljen za tako modno znamko. Moja vloga je bila prvotno zgolj sodelovanje na področju trženjskega komuniciranja, tik pred prihodom pa sem se odločila tudi za prevzem prodaje za celotno Slovenijo in danes mi ni žal. Odprla sem showroom, ki je v Župančičevi jami, ter od tu začela širiti prodajno mrežo, ki danes zajema že tri butike v Sloveniji," pravi Halebićeva in dodaja:

"V showroomu je možno vse izdelke kupiti oziroma naročiti - še posebej obleke, ki se šivajo po meri v našem ateljeju. Zelo aktivni smo tudi na spletu, saj se naši kupci kar precej odločajo za naročila prek web shopa (Facebook). Aktivni smo tudi na različnih dogodkih, kar se je izkazalo za dobro trženjsko orodje; ljudje nas zato še bolj povezujejo z mladostjo, zabavo, pozitivizmom, kar je vsekakor glavni cilj pozicioniranja znamke. Znamka zajema res odlične parametre (drugačnost, dostopnost, kakovost), kar je na Hrvaškem pripeljalo ELFS v sam vrh med oblikovalci."

Domen Mavrič za revijo Story

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri