NIVEA - Podajte nam roko!

5. 9. 2008
NIVEA - Podajte nam roko! (foto: Fotografija promocijsko gradivo)
Fotografija promocijsko gradivo

Podjetje Beiersdorf d.o.o. z blagovno znamko NIVEA in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) že tretje leto zapored organizirata dobrodelno akcijo Podajte nam roko! , ki bo potekala od 1. do 30. septembra.

Letos bo Beiersdorf za vsako prejeto fotografijo dlani v Učni sklad NIVEA prispeval 0, 50 €. Zbrani znesek bodo namenili štipendiranju otrok iz socialno šibkejšega okolja.

Posamezniki, ki želijo sodelovati v akciji, lahko svojo fotografijo dlani oddajo kot fotografijo preko interneta - na spletni strani www.NIVEA.si/roke, ali z MMS sporočilom poslanim na številko 3939. Prispevki z motivi dlani so lahko risbe, slike, kolaži, fotografske kompozicije, skulpture, vizualna poezija ali umetnine v katerikoli drugi obliki. Edino pravilo je, da so dela upodobljena na fotografiji, ki jo sodelujoči pošljejo kot MMS sporočilo ali naložijo preko spleta.

K sodelovanju so povabljene tudi šole, ki lahko svoje »roke« oddajo oziroma pošljejo v kakršnikoli obliki tudi na naslov Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1000 Ljubljana, s pripisom »Roke.«

Tradicionalen vseslovenski dobrodelni projekt

NIVEA, ZPMS in številni Slovenci, ki so se odzvali klicu po dobrodelnosti, so s skupnimi močmi v preteklih dveh letih za štipendije šolarjem iz socialno šibkejšega okolja zbrali več kot 60 tisoč evrov. V prvi akciji Podajte nam roko! v letu 2006 so Slovenci na modre stene v središčih mest odtisnili več kot 42 tisoč rok, v letu 2007 pa so porisali več kot 50 tisoč rok. Na klic dobrodelnosti so se v preteklosti odzvali tudi številni znani Slovenci in župani slovenskih mest.

Sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Slovenije

Beiersdorf se je za sodelovanje z ZPMS, ki v Sloveniji deluje že od leta 1953, odločil zaradi njenega ugleda, tradicije in programov, usmerjenih na otroke in mladostnike. Skupaj so si zadali cilj: otrokom in socialno šibkega okolja pomagati pri šolanju in jim tako omogočiti lepšo prihodnost. V ta namen je bil ustanovljen Učni sklad NIVEA, iz katerega se izplačujejo štipendije otrokom, ki jih izbere ZPMS. Pri tem si prizadevajo, da so štipendije enakomerno regionalno porazdeljene po celotni Sloveniji.

Anita Ogulin, sekretarka ZPMS, Ljubljana Moste-Polje, pravi:

»Otroci iz šibkejšega okolja danes vse težje postanejo izobraženi. Niso jim dostopne dobrine, ki bi jim omogočale spoznavanje in krepljenje znanja – dobrine, s katerimi bi lahko odkrivali in razvijali dane talente. Če naša družba nudi štipendije učno uspešnim otrokom, ki pomanjkanja praviloma ne čutijo, moramo pomagati tudi otrokom, ki možnosti, da bi se udejanjali v zdravem izobraževalnem okolju zaradi družbene izključenosti sploh nimajo. Podjetju Beiersdorf sem iskreno hvaležna za njihov odziv na potrebe prikrajšanih otrok. Ustvariti želimo enake izobraževalne pogoje za vse. V takšnem okolju bodo naslednje generacije naših najmlajših postale bolj samozavestne, polne znanja, ustvarjalne in tako tudi uspešne. S skupnimi močmi lahko dosežemo, da bo dragocenost znanja začutilo čim več otrok! «

NIVEA in skrb za sočloveka

Kurt Altenburger, direktor podjetja Beiersdorf Slovenija, je navdušen nad dobrodelnostjo Slovencev:

»Prvi dve leti me pri dobrodelni akciji ‘Podajte nam roko! ’ ni bilo zraven, saj sem v Sloveniji šele slabega pol leta. Vseeno se akcije izjemno veselim, še posebej po tem, kar so mi o projektu povedali sodelavci. Odziv je bil do sedaj odličen, kar pomeni, da ste Slovenci dobrega srca in pripravljeni pomagati ljudem v stiski. Tudi mi pri Beiersdorfu se z blagovno znamko NIVEA vključujemo v dobrodelne aktivnosti, saj je skrb za sočloveka ena naših glavnih vrednot.«

Janja Žbontar Škraba, vodja marketinga podjetja Beiersdorf Slovenija, pritrjuje:

»Ko smo pred dvema letoma prvič organizirali ‘Podajte nam roko! ’, smo vedeli, da je akcija dobro zastavljena, nismo pa pričakovali tako velikega odziva. Zaradi dobre sprejetosti projekta in naši predanosti družbeni odgovornosti smo se tudi letos zlahka odločili za nadaljevanje akcije. Pričakujem, da se bodo Slovenci tudi tokrat množično odzvali našemu pozivu in nam podali roko.«

Fotografija promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc