Karl Lagerfeld: »Le debele mumije nasprotujejo suhim manekenkam«
Pred kratkim smo že pisali o nemški ženski reviji Brigitte, katere ustvarjalci so se odločili, da bodo namesto presuhih manekenk pri svojih fotografiranjih raje uporabili ženske z normalnimi konfekcijskimi številkami.
V debato o (ne)primernosti promoviranja manekenk, ki imajo konfekcijsko številko 0, se je vpletel tudi nemški ekscentrični oblikovalec Karl Lagerfeld, 71-letni kreativni direktor pri Chanelu, ki pravi, da ljudje radi gledajo suhe manekenke in da so tisti, ki pravijo drugače debele mumije.
Lagerfeld je dodal, da je njihova odločitev absurdna in da za njo stojijo ženske s prekomerno telesno težo, ki ne želijo, da se jih na to še opominja. »Gre za debele mumije, ki sedijo pred televizijo s svojimi vrečkami čipsa in trdijo, da so modeli grdi, « je izjavil oblikovalec v intervjuju za revijo Focus.
Dodal je, da so bistvo modnega sveta sanje in iluzije in da nihče ne želi gledati okroglih žensk.
Preferira zelo vitka dekleta
Lagerfeld je znan po tem, da za svoje modne revije rad uporablja zelo suhe manekenke. Prav tako že leta brani modno industrijo pred očitki, da promovira anoreksijo.
Pred tremi leti je tako javno komentiral vse bolj razširjene motnje hranjenja, da anoreksijo povzročajo psihološke težave, ne pa pritisk, ki ga ustvarja modna industrija. »Dekleta niso tako suha, ker bi želele biti manekenke, ampak zaradi družinskih težav in drugih travm, « je zatrdil oblikovalec.
Oblikovalec trdi tudi, da sam ni nikoli videl anoreksične manekenke, le zelo suho.
Fotografije Imaxtree
Novo na Metroplay: “Za navdih si nadanem Balladerovo obleko” | DOMINIK BAGOLA, ELLE MOŠKI 2024