Ključni triki, ki ohranjajo vaš trebuh raven tudi po 50. letu: Izbirajte prave sestavine svojih obrokov in se poslovite od alkohola

Čeprav je cilj elegantno staranje, ne gre zanikati, da lahko več rojstnih dni prinese nekaj nadležne telesne maščobe, ki se pri ženskah rada nabere predvsem okoli trebuha. Z nekaj preprostimi triki in jasnimi cilji, pa se lahko odvečne maščobe za vedno znebite.

Ključni triki, ki ohranjajo vaš trebuh raven tudi po 50. letu: Izbirajte prave sestavine svojih obrokov in se poslovite od alkohola - Foto: Profimedia

S staranjem je vse težje shujšati. Z nami se začnejo poigravati hormoni, naša postava zaživi svoje življenje, ne da bi nas preveč ozirala na naše želje, in naš metabolizem se odloči, da si bo odpočil, preden se resnično upokoji. Skratka, ne hujšamo več tako hitro kot v dvajsetih letih. Vendar pa nič ni nemogoče. To, da ste presegli petdeset let, še ne pomeni, da ne morete imeti ravnega trebuha. Obstaja nekaj odličnih nasvetov, ki vam bodo pomagali ostati vitki in imeti lep trebuh ne glede na starost. Kako torej ohraniti raven trebuh po 50. letu?

Ne spreglejte: 

Pravilna prehranjevalna rutina za ohranjanje ravnega trebuha po 50. letu

Ključ do ravnega trebuha po 50. letu je dobra prehrana. Izbira sestavin na naših krožnikih je zelo pomembna. Zakaj? Naše telo ga ne bo prebavilo na enak način kot pred nekaj leti. Zato moramo izbirati hrano, ki jo naš prebavni sistem zlahka zaužije in našemu prebavnemu sistemu ne bo povzročala nelagodja. Zato pazite na vnos nasičenih sladkorjev, ki vam bodo na tehtnici prinesli le dodatne kilograme. Uživanje hitrih sladkorjev raje nadomestite s počasnimi sladkorji, ki so lažje prebavljivi in pripomorejo k ravnemu trebuhu.

Tudi živalske maščobe raje nadomestite z rastlinskimi olji za pripravo jedi ali omak in zmanjšajte vnos soli v telo, saj ta spodbuja zadrževanje vode v vašem telesu. Po drugi strani pa se lahko zanesete na zelišča in začimbe, ki jih lahko uporabljate po vaši želji, hrani bodo dala prijeten okus, vi pa se boste po njih počutili odlično, saj ne bodo dodatno obtežila vašega želodca. Zanesete se lahko tudi na sadje in zelenjavo, ki sta bolj kot kdaj koli prej vaša zaveznika, saj vsebujeta veliko pomembnih vlaknin. Sadja in zelenjava ugodno vplivata na proces prebave in preprečujeta napihnjenost. Nazadnje bi morali omejiti ali celo opustiti uživanje alkohola. Ta pijača, ki je zelo bogata s sladkorjem, močno spodbuja nastajanje maščob v telesu.

Samoumevno je, da ne moremo upreti vsem majhnim užitkom, ki nam jih ponuja življenje. Obedovanje s prijateljicami, kosilo z družino, veliko priložnosti, ki nam dajejo priložnost, da uživamo v dobrih jedeh. Da bi jih še naprej vključevali v vsakdanje življenje in hkrati ohranili raven trebuh, je ključno, da dajemo prednost kakovosti pred količino. Na policah bomo na primer pustili tako imenovana "lahka" živila, ki so v resnici le modificirane sestavine, ki jih proizvajalci dodajo, da postanejo neprebavljiva.

Po drugi strani pa se lahko okrepčamo s pravimi in dobrimi mlečnimi izdelki, pustim mesom in ribami, da sestavimo svoj krožnik in uživamo brez občutka krivde. Pomembno je tudi, da v boju proti osteoporozi ne zanemarite vnosa kalcija. Če želite shujšati po 50. letu in biti zdravi, je pomembno, da ste dobro hidrirani. Pitje vsaj 2 litra vode na dan pomaga pri odstranjevanju toksinov, zmanjšuje tveganje za okužbo sečil in preprečuje zaprtje. Zeleni čaj in njegove diuretične lastnosti nam lahko pomagajo pri odstranjevanju toksinov iz telesa. Prav tako se moramo redno ukvarjati s telesno dejavnostjo, da bi pokurili čim več kalorij in pospešili presnovo.

Pred vsako spremembo prehrane ali uvedbo diete pa se posvetujte z zdravnikom!

Povzeto po članku z GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Okusen in zdrav zajtrk za raven trebuh: Z bogato jutranjo skledo poskrbite za zdravo prebavo in vesele brbončice

Priporočamo tudi: Triki, s katerimi bo vaša pričeska obstojnejša po feniranju: ​​Ohranite volumen in gostoto las več dni zapored

Najbolj brano