Pet let dišeče bombe

8. 5. 2010

O kultni dišavi Flower Bomb, Viktor & Rolf, smo se pogovarjali z oblikovalcema. Svoji varovanki sta namreč pripravila prav posebno rojstnodnevno zabavo.

Kako intenzivno sta sodelovala pri ustvarjanju parfuma Flowerbomb?

Sodelovala sva v vseh fazah ustvarjanja te čudovite dišave: od izbire imena, oblikovanja stekleničke in embalaže, do oglaševanja . . Flowerbomb je prav toliko najina kreacija, kot so kolekcije najinih oblačil.

Kje sta črpala navdih?

Ustvarila sva dišavo, ki uteleša najino življenjsko filozofijo: vsakdo ima moč, da negativno spremeni v pozitivno.

Od kod ime Flowerbomb?

Flowerbomb ni le parfum . . Je nekaj, kar simbolizira sposobnost biti dejaven in spreminjati stvari v nekaj lepega. Flowerbomb je beseda, ki sva jo iznašla, ko sva razmišljala o konceptu dišave. Želela sva, da bi bilo ime povezano s cvetjem, da bi izražalo eksplozijo tisočerih različnih cvetov.

Zakaj je dišava Flowerbomb edinstvena?

Flowerbomb je zelo bogata, večplastna in opojna dišava, ki je bila velik izziv za celotno kreativno ekipo: tako za ljudi iz agencije Baron & Baron, s katero sva sodelovala pri oblikovanju stekleničke in embalaže in ki je skrbela za oglaševalsko kampanjo, kot tudi za Inez van Lamsweerde in Vinoodha Matadina, ki sta skrbela za vizualno podobo. Vsi smo menili, da morajo biti z imenom dišave povezani vsi elementi projekta, ravno tako kot na modni brvi, kjer glasba in lepota skupaj pripovedujeta zgodbo.

Kako ocenjujete uspeh parfuma Flowerbomb po petih letih?

Ponosni smo, saj so rezultati dobri in parfum zelo dobičkonosen. Zdi se, da se danes prodaja celo bolje kot kdaj prej. Njegova prisotnost na trgu je zelo močna, za kar je največ odgovoren L'Oréal, ki je poskrbel za pravilno predstavitev in osredotočenje na kupce višjega razreda.

Kako Flowerbomb odraža vašo inovativnost v svetu mode?

Že njegovo ime odlično izraža našo filozofijo nadrealistične preobrazbe v popolno eleganco: združiti dve nasprotji in ustvariti nekaj novega, presenetljivega in modernega.

Je Flowerbomb za rojstnodnevno zabavo nosil posebno 'obleko'?

Odločili smo se, da proslavimo obletnico Flowerbomb in ga predstavimo kot ikonsko dišavo. Med zabavo smo predstavili posebno izdajo tega parfuma z našimi podpisi, izdelano posebno za to priložnost, in mu tako zaželeli vse najboljše.

Je ta posebna izdaja tudi naprodaj?

Posebna izdaja je posvečena vsem ljubiteljem dišave, ki so nam zvesti v našem virtualnem domu in prek mrež, kot sta Facebook in Twitter. Izdelali smo dva tisoč oštevilčenih izdaj in se z njimi zahvalili ljudem za zvestobo.

Zakaj ste za fotografa rojstnodnevne zabave izbrali Philipa Richesa?

Philip je idealna oseba za ustvarjanje mita o dišavi Flowerbomb. Zelo sta nam bila všeč njegova vizija in način, kako je zaobjel razvoj dišave od njenega rojstva.

Kje ste praznovali obletnico in zakaj?

Za rojstnodnevno zabavo smo izbrali hotel Le Meurice, ki je naš drugi dom, saj smo že več let njegovi gosti in se v njem vedno počutimo kot doma. Zato je bil to idealen kraj za takšno priložnost. S pomočjo Yannicka Allenoja, enega izmed najboljših kuharjev na svetu, dobitnika treh Michelinovih zvezdic, smo ustvarili tudi posebno rojstnodnevno torto in jo poimenovali My Sweet Flowerbomb.

S čim ste na zabavi razveselili goste?

Hotel Le Meurice je bil odet v barve parfuma, odišavljen s slavljenko, goste smo pogostili s stotinami rojstnodnevnih tort, čakalo pa jih je tudi presenečenje . .

Kaj pa torta My Sweet Flowerbomb? Je bila narejena iz posebnih sestavin?

Ideja je bila, da ustvarimo torto, ki ima okus kot Flowerbomb. Bilo je izjemno zabavno sodelovati s kuharskima mojstroma Yannickom Allenojem in Olivierom Polgeom, ki sta poskušala 'izvohati' sestavine, ki bi kar najbolje zaobjele večplastnost in prefinjenost dišave ter bi v ustih ustvarile pravo eksplozijo okusov.

Pomagali ste ustvariti rojstnodnevno torto, ki bo na hotelskem jedilniku ostala še nekaj mesecev. Zakaj ste si pravzaprav zaželeli torto in kako je povezana z dišavo?

Flowerbomb je 'gurmanski parfum': tako dober, da ga lahko jeste. Od tod tudi ideja za torto. In obletnica jo zahteva že sama po sebi.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc