Lifestyle Promocijsko sporočilo

Humanic je dobil novo identiteto in z njo še bolj top trende (navdušene nad svetom sneakerjev)

27. 9. 2021

V poslovalnici HUMANIC v Cityparku so 23. septembra svečano odprli Sneaker World in razkrili novo identiteto blagovne znamke HUMANIC. Nepogrešljivi top trendi sneakerjev, kreativna prenova poslovalnice in sproščeno vzdušje so očarali goste in stranke.

S prenovo prihaja tudi obdobje Franza, simbola podjetja in simpatičnega loga roke in stopala. Franz ve, kaj je treba nositi, kaj se najbolje prilega in
kakšni so trendi. Niste prepričane? Vprašajte Franza!

Nova identiteta z ekskluzivno kolekcijo obutve, oblačil in dodatkov 

Posebej za prenovo so bili ustvarjeni posebna izdaja sneakerjev FRANZ, kolekcija tekstila TRIBUTE TO FRANZ in novi spoti v poslovalnicah. Prenova je hkrati njihov uvod v veliko 150. obletnico, ki jo bodo praznovali prihodnje leto. 

Humanic vam tako ponuja edinstveno nakupovalno izkušnjo, saj je Sneaker World nastal v sodelovanju z umetnikom Filiusom de Lacroixom in je ločen prodajni svet v poslovalnici, ročno poslikan z impresivnimi grafiti, kjer boste našle različne modele in blagovne znamke sneakerjev priznanih znamk ON, Tommy Hilfiger, Armani Exchange, Calvin Klein, Nike, Adidas, New Balance in Guess ter tudi popolno novost – veganske, eko in trajnostne znamke ekn, Flamingo’s Life, Ekoalf idr. 

Nova podoba znamke Humanic ter nov občutek in veselje do življenja ljubiteljev čevljev imajo zdaj svoje ime: FRANZ.

Naslednje leto bo HUMANIC praznoval 150. rojstni dan, zato ni bilo primernejšega trenutka, da identiteto blagovne znamke obogatijo s tem izjemnim duhom optimizma.

HUMANIC v očeh ljudi ni le prodajalec obutve, temveč mednarodna skupnost, ki jo združujejo ljubezen do mode, strast do čevljev in dodatkov.