Lifestyle Promocijsko sporočilo

Filip Flisar - ambasador blagovne znamke Pohorje Slovenija

29. 8. 2023
Filip Flisar - ambasador blagovne znamke Pohorje Slovenija (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Na sejmu Caravan Salon Düsseldorf, ki je svoja vrata odprl 25, avgusta in traja vse do 3. septembra, bo kot osrednja tema na slovenski stojnici predstavljena Destinacija Pohorje. Njen ambasador Filip Flisar, ki je svoje prve smučarske zavoje naredil prav na Pohorju, bo predstavil lepote našega zelenega bisera.

Vesli nas, da lahko promocijo Destinacije Pohorje, blagovne znamke Pohorje Slovenija izvajamo v sodelovanju z našim Filipom Flisarjem, ki kot ambasador Pohorja skozi svoje oči in doživetja opisuje: »Če je moje življenje kaj zaznamovalo, je to definitivno Pohorje, na katerem sem praktično zrasel in zelo sem ponosen, da sedaj predstavljam »naš breg«, kot mu radi rečemo. V mojih očeh pa to ni le navaden breg. Je breg, kjer sem naredil svoje prve smučarske zavoje in jih tam izpopolnjeval tako dolgo, da sem leta kasneje naredil znameniti  zavoj v cilj, v katerem sem prehitel tekmece ter postal svetovni prvak. Je breg, kjer sem dobil veščine na kolesu in kjer sproščam svoj adrenalin. Je breg kjer sem praznoval mnoga nova leta in ustvaril tisoče spominov skozi leta.  Je breg, kamor se čez vikend umaknem, kadar je v mestu prevroče in kamor grem smučat z družbo, kadar je sneg. Je breg, na katerega peljem svojo boljšo polovico zvečer gledat lučke in najpomembneje je to, da je ta breg od mojega doma oddaljen le nekaj minut. Ni naključje, da me ljudje poznajo pod nadimkom »Pohorska šunka«, zaradi česar sem letos tudi ustvaril svojo blagovno znamko Pohorska šunka. Pohorje nosim v svojem srcu in svojo ljubezen do Pohorja želim deliti z drugimi, ker sem trdno prepričan, da na našem bregu lahko vsak najde svoj delček ljubezni.«

Destinacija Pohorje združuje tri vodilne destinacije (Maribor, Rogla-Pohorje in Koroška) in je s tem destinacija tisočerih potencialov. Vsakdo lahko najde razlog za obisk 800 km2 miru in pristnih ljudi, kjer se lahko potopi v globino neukrotljive narave, prehodi gosto mrežo pohodniških poti in razvaja brbončice ob pohorski kulinariki. Je odlična destinacija za družinski izlet, raj za adrenalinske in kolesarske navdušence ter zgled sožitja človeka in narave. 

»Zelo smo ponosni, da je Pohorje osrednja tema sejma v Duseldorfu. Pester program dogajanja na slovenski stojnici bo še dodatno popestril Filip Flisar, ki bo predstavil Pohorje skozi njegove oči tako na poslovnem srečanju v organizaciji Slovenske turistične organizacije 31. avgusta, kakor tudi na osrednjem odru 1. septembra«, dodaja Uroš Rozman, direktor Regionalne razvojne agencije za Podravje - Maribor, koordinator 40-članskega Partnerstva za Pohorje.