R. K. | 5. 7. 2022, 20:00

Kdo je otrok s Kinder čokolade, za katerega so ljudje mislili, da je obogatel?

Twitter/Tareq Thalji/Profimedia/fotomontaža

Vsi poznamo ikonično mlečno čokolado italijanskega proizvajalca Ferrero, s katere se je desetletja smehljal deček z nekoliko preveč oranžnim obrazom in bleščeče belimi zobmi. Toda, ali vsi vemo, kdo je ta deček in kakšen je zdaj?

Kdo je nasmejani deček s priljubljene sladkarije? Dolga leta je bila za širšo javnost in ljubitelje Kinderjevih čokoladic to neznanka. O njem so krožile urbane legende. Govorilo se je, da je z leti s čokolade prešel na prepovedane droge in si z njimi uničil življenje. 

Razkril se je po več kot treh desetletjih

Da so govorice daleč od resnice, se je izkazalo leta 2005, ko se je Nemec Guenter Euringer, ki je kot otrok poziral za Kinder, odločil o tem javno spregovoriti. Svojo izkušnjo je opisal tudi v avtobiografiji, ki jo je naslovil Das Kind der Schokolade (v slovenščini bi se naslov glasil Otrok s čokolade). Kot je povedal, je k temu, da se je po 32 letih odločil razkriti, pripomoglo tudi dejstvo, da se je skozi leta pojavljalo vse več ljudi, ki so trdili, da so bili oni obraz Kinderjeve mlečne čokolade. 

Twitter/Tareq Thalji

Na fotografiranje ni ohranil najboljšega spomina

Na fotografiranje za Ferrerovo mlečno čokolado v Münchnu v Nemčiji, kjer so živeli, je Guenterja leta 1973 odpeljala njegova mati. Takrat je imel 10 let. Izkušnje s fotografiranjem Nemec ni ohranil v najboljšem spominu. Zapisal je, da ga je najbolj jezilo, ker je trajalo tako dolgo.

"Ko sem se nasmehnil v objektiv, sem si za fotografa izmislil najbolj umazane kletvice."

Na to je pomislil vsakič, ko se je zagledal na embalaži čokolade.

Guenter je bil v mladosti sprva ponosen, da je njegova fotografija objavljena na embalaži znane mlečne čokolade. Kasneje, ko je bil v najstniškem obdobju, pa ga je tega postalo sram in se ni želel več identificirati kot otrok s Kinderjeve čokolade. Zato se je začel izogibati medijem.

Profimedia

Ljudje so mislili, da je s poziranjem za Kinder obogatel

Še posebej so ga motila vprašanja o denarju. Ljudje so namreč domnevali, da je zaradi ikonične fotografije obogatel. Nekateri so menili celo, da dobiva odstotke od vsakega prodanega izdelka z njegovim obrazom. Kar pa je daleč od resnice.

Kljub kasnejši prepoznavnosti embalaže in izdelka je Guenter Euringer za svoje poziranje prejel le 300 takratnih nemških mark, kar bi bilo danes enako približno 150 evrom. 

twitter/Tareq Thalji

Fotografijo so večkrat obdelali

Fotografijo na embalaži so z leti močno retuširali, zato je otroški obraz kmalu postal precej spremenjen. Najprej so mu 'fotošopirali' lase, ki so bili na originalnem fotografskem posnetku daljši. Dodali so ušesa, ki niso Guenterjeva. Fotografjo so popravljali vsakih nekaj let. Med drugim so fantu na na sliki dvignili visečo veko, pobelili zobe in en zob preoblikovali.

Ko je Guenterjeva zgodba prišla na dan, je Ferrero postopoma opustil njegovo fotografijo na svojih izdelkih. Zamenjal ga je nov deček z novim bleščečim nasmehom.

Profimedia

Tudi drugi otrok je kot odrasel pritegnil pozornost

Zgodba se je še enkrat ponovila 10 let kasneje, ko se je razkril tudi nov Kinderjev otrok. To je storil na Instagramu in takoj pritegnil pozornost. Izkazalo se je, da gre za Angleža z imenom Josh Batesons, ki je medtem odrasel v 20-letnega mladeniča. Simpatičen študent politike in mednaronih odnosov na univerzi v Loughborougu je pritegnil predvsem poglede predstavnic nežnejšega spola.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by joshbateson (@joshbateson)

Josha so po razkritju začeli mnogi spremljati na Instagramu, kjer ima že več kot 110.000 sledilcev. V medijih se je takrat pojavil celo podatek, da so ga opazili na Tinderju.

Kako je danes videti Kinderjeva mlečna čokolada?

Pri Ferreru so kasneje ponovno spremenili podobo embalaže, zato tudi Batesonsove otroške podobe več ne tiskajo na Kinderjeve proizvode. Leta 2019 ga je zamenjal nov otrok, čigar obraz tokrat ni viden v celoti, zato se je najbrž precej zmanjšala verjetnost, da bi tudi on čez desetletje ali dve stopil iz anonimnosti in v javnosti požel tolikšno pozornost kot njegova predhodnika.

Profimedia

So pa na Kinderjevi spletni strani dali v uporabo tudi simpatično aplikacijo, ki uporabnikom omogoča, da na embalažo slavne čokolade dodajo fotografijo svojega malčka. Ste jo že preizkusili?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord