Dobra organiziranost je ključ do uspeha

19. 5. 2017

Zaradi hitrega tempa življenje velikokrat izgubimo pregled nad potekom našega dneva. Ključni dejavnik, ki lahko pripelje do spremembe pa je dobra organizacija.

organiziranost

Z večjo mero organiziranosti boste lažje sledili nalogam, ki jih morate opraviti tekom dneva, hkrati boste povečali svojo produktivnost in poskrbeli, da vaša vsaka misel ne bo osredotočena le na delo.

1. Izkoristite jutra

Ko se prebudite, si najprej vzemite vsaj 5 minut časa zase in šele nato preglejte opravke in naloge, ki vas čakajo. S tem, ko nekaj časa posvetite samemu razmišljanju o dnevnih zadolžitvah, lažje in bolj učinkovito razporedite svoj čas, saj lahko v miru presodite, katere stvari morate opraviti prej in kako se boste vsega skupaj sploh lotili.

2. Koledar ali planer

Vsi v določenem trenutku menimo, da je dovolj, če si stvari zabeležimo le v svojih mislih in da jih ne bomo pozabili. Na žalost smo v vsakem trenutku dneva izpostavljeni ogromni količini informacij, ki jih preproste ne moremo shraniti. Zato je priporočljivo voditi koledar ali planer opravil, dogodkov in nalog, ki jih morate opraviti.

3. Seznam opravil

V kolikor vam planer ali koledar ne odgovarjata, lahko svoje opravke beležite na list papirja. Ni večjega zadovoljstva, kot je črtanje opravljene naloge s seznama.

4. Ne odlašajte

Priporočljivo je, da naloge s svojih seznamov opravil razporedite po pomembnosti in po težavnosti. Oziroma jih razporedite tako, da vam jih ne bo težko opraviti ter jih zaradi tega ne boste prestavljali na druge dni.

5. Refleksija

Ob koncu dneva reflektirajte naloge, ki ste jih opravili, svoje počutje ob tem in hkrati preverite, če katere aktivnosti niste opravili in jo ustrezno prestavite na drug dan.

Preberite še: Triki, s katerimi bodo vaše fotografije zasijale v novi luči

Priporočamo tudi: Samouničevanje: Ste na delovnem mestu sami svoj sovražnik? (načini, kako se temu ubraniti)