Predstavljamo vam naraven slovenski proizvod, na katerega prisegajo tudi znane Slovenke!

V enem letu človeštvo proizvede 3 milijarde plastičnih embalaž zobne paste in 4 milijarde plastičnih zobnih ščetk. Te večinoma pristanejo v naših oceanih in na smetiščih. Če bi imeli alternativo, bi jo uporabili?

Promocijsko sporočilo, 27. 7. 2020
Predstavljamo vam naraven slovenski proizvod, na katerega prisegajo tudi znane Slovenke! - Foto: https://www.instagram.com/adventurousfamilylife/, Profimedia

"Na svetu je skoraj osem milijard ljudi. Če vsak uporabi tri ali štiri zobne paste na leto, to pomeni 30 milijard tub, ki jih odvržemo in so večinoma narejene iz plastike, ki ni reciklažna. To je velik problem. Vendar imamo potrošniki moč in lahko to spremenimo. Le odločiti se moramo, da ne bomo kupovali izdelkov v plastični embalaži," pravita Domen Nemanič in Jan Habat iz Trzina, ki sta pred pol leta slovenskemu trgu predstavila naravno zobno pasto v tabletkah Toothie z embalažo iz okolju prijaznega materiala, ki je primerna za recikliranje.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Toothie Toothpaste Tablets (@toothie.tabs) on

Do ideje je prišlo med umivanjem zob

Domen pravi, da se je ideja o izdelku, ki bi predstavljal okolju prijaznejšo in bolj zdravo alternativo zobnim pastam, porodila med večernim ščetkanjem zob. "Gledal sem ameriško inkubatorsko oddajo, kjer mladi podjetniki svojo inovativno idejo predstavljajo potencialnim investitorjem, in naletel na predstavitev šampona, ki ni imel plastične embalaže. Še isti večer sem med ščetkanjem zob pomislil, da sploh ne poznam zobne paste, ki bi bila drugačne oblike. Iz tega se je porodila ideja o tabletkah za umivanje zob."

Skupaj z dolgoletnim prijateljem Janom, s katerim sta skupaj hodila tudi v šolo, in ki ima veliko izkušenj z zagonskimi podjetji (med izmenjavo v Kanadi je pridobil znanja, kako pristopiti k startup podjetništvu, od izdelave poslovnega načrta do pridobivanja investitorjev, hkrati je v Torontu tudi sam poučeval tovrstne veščine), sta se lotila izdelave produkta, ki danes navdušuje uporabnike.

Od ideje do izdelka v osmih mesecih

Tako kot v vsakem poslu, sta se Domen in Jan na začetku soočala s številnimi izzivi, a na srečo nista obupala. Ker nista imela znanja na področju dentalne medicine in farmacije, sta se povezala s podjetjem v Murski Soboti, kjer so razvijali produkt.

Po osemmesečnem razvoju so na trg poslali prva dva produkta, in sicer zobno pasto Toothie z okusom mete in Toothie z aktivnim ogljem, obe s popolnoma naravnimi sestavinami. "Uporabljamo naravne sestavine, kot so bela glina, naravni izvleček mete, aktivno oglje, soda bikarbona, dikalcijev fosfat in ksilitol," poudarja Domen in dodaja, da je bil glavni cilj kupcem ponuditi izdelek, ki bo tako po okusu kot obnašanju enak običajni zobni pasti, ki so je vajeni.

Spodbudni prvi odzivi

Toothie zobna pasta v tabletah je luč sveta ugledala konec lanskega decembra in prvi meseci so bili zelo spodbudni. Presentilo ju je edino, da smo Slovenci zelo konzervativni in zaprti. "Slovenci imamo zakoreninjene navade, ki jih težko spreminjamo in zato tudi težje sprejemamo novosti," pravi Domen, Jan pa dodaja, da je težko spreminjati preference potrošnikov in jih ozaveščati o pomembnosti nakupa okolju prijaznih izdelkov.

Izdelek navdušuje tudi številne znane obraze in slovenske vplivneže, med drugim tudi Gajo Prestor:
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GAIA 💫 (@gajaprestor) on

Kljub temu, da jima je epidemija prekrižala načrte in ne bosta sodelovala v oddaji Štartaj, Slovenija! pa se fanta ne predajata.

Trenutno načrtujeta nov izdelek z okusom limone, ki bo vseboval tudi fluorid. "Pred kratkim sva preverila zadovoljstvo obstoječih kupcev in kar 85 % jih je bilo z Toothie zobno pasto zadovoljnih," pove Domen. Hkrati z odzivom so jima dali anketiranci tudi neprecenljiv uvid. Veliko jih je namreč pogrešalo tabletke, ki bi vsebovale fluorid, ki po mnenju strokovnjakov deluje kot sredstvo za zaščito pred kariesom ter utrjuje in ščiti sklenino pred škodljivimi bakterijami.

Več o izdelkih in možnostih nakupa lahko preverite tukaj.
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Toothie Toothpaste Tablets (@toothie.tabs) on

Pogumno naprej

Prodaja Toothie zobnih tabletk sicer poteka po spletu in kljub temu, da je večinski delež kupcev slovenski, se fanta že spogledujeta tudi s tujino, od koder je kar 30% kupcev.

Vsi koraki, ki jih nameravata uresničiti v prihodnosti, pa so namenjeni dodatni skrbi za okolje. Spremeniti nameravata embalažo, da bo še bolj prijazna do okolja. "Načrtujeva, da bi kupci prvič tabletke lahko kupili v stekleni embalaži, ob vseh naslednjih nakupih pa bi jih prejeli v biorazgradljivi celulozni vrečki," razkriva Domen in doda, da so v načrtu tudi novi okusi in linija zobnih past za otroke, medtem ko med dolgoročnimi cilji izpostavljata tudi širitev na segment izdelkov za splošno nego telesa.

"Vsak začetek je težak," pravita Trzinca, "a najino vodilo je kakovosten izdelek, s katerim bova zgradila bazo lojalnih kupcev. Vse za bolj zdravo okolje na našem planetu!"

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri