L'Oreal Slovenija svetuje potrošnikom

14. 5. 2011
Deli
L'Oreal Slovenija svetuje potrošnikom

L'Oreal Slovenija je uvedel specializirano storitev svetovanja potrošnikom.

Odslej lahko vsak, ki išče nasvet oziroma ima predlog ali pritožbo v zvezi z izdelki znamk L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy in La Roche Posay, pokliče posebno telefonsko številko ali piše na elektronski naslov, kjer je na voljo ekipa, namenjena izključno temu, da se poglobljeno posveti raznolikim vprašanjem potrošnikov.

“Ključni deležnik L'Orealovega uspeha so naši potrošniki, zato si močno prizadevamo za njihovo zadovoljstvo in zaupanje. Ta specializirana storitev je nov korak v to smer.

Je namreč način, da se jim približamo, da jih slišimo, jim nudimo strokovne nasvete, pa tudi da izboljšamo in razvijamo naše izdelke v skladu s pričakovanji in potrebami potrošnikov. Za nas se namreč odnos s potrošnikom ne konča v trenutku, ko izdelek prodamo,” pojasnjuje odločitev za uvedbo profesionalne storitve za podporo potrošnikom Julio Quiroga, generalni direktor L’Oreala Slovenija.

Že doslej so se potrošniki s svojimi vprašanji lahko obrnili na strokovnjake iz L'Oreala Slovenije, odslej pa jim je na voljo ekipa, ki se ukvarja izključno s svetovanjem in podporo potrošnikov. Na vsak klic oziroma e-pošto bodo svetovalci odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v enem delovnemu dnevu. »Vsake poizvedbe seveda ne bo mogoče zaključiti tako hitro, vendar pa bo najkasneje v v tem času potrošnik izvedel, kakšen je status njegovega vprašanja, predloga oziroma pritožbe,« pojasnjuje Karmen Pečnik, vodja projekta Svetovanje potrošnikom.

Kot pojasnjuje Karmen Pečnik: »Nekateri izdelki so z njimi že sedaj opremljeni, najkasneje do konca leta pa bodo prisotne prav na vseh.« Potrošniki se lahko odločijo, da bodo svetovalce kontaktirali bodisi preko telefona (vsak delavnik med 9. in 17. uro) bodisi preko elektronske pošte. Tako se je Slovenija pridružila več kot 50 državam, v katerih ima L'Oreal že vzpostavljeno tovrstno specializirano storitev in kjer več kot 350 strokovnjakov skrbi za zadovoljstvo potrošnikov.

Postopoma bodo v L'Orealu Slovenija v storitev vključili tudi preostale svoje znamke, in sicer znamke za profesionalno nego las (L'Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) ter luksuznih izdelkov (Lancome, Cacharel, YSL, Armani in druge).

Kontaktne tel. številke in naslovi e-pošte

L'Oreal Paris
01 5800 999*
info@lorealparis.si

Garnier
01 5800 990*
info@garnier.si

Maybelline New York
01 5800 995*
info@maybelline.si

Vichy
01 5800 980*
info@vichy.si

La Roche Posay
01 5800 988*
info@laroche-posay.si

*Klic je plačljiv po veljavnem ceniku operaterja. Svetovalci so na voljo vsak delovni dan v tednu (od ponedeljka do petka, razen ob praznikih), med 9. in 17. uro.

Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024