Če vam lasje prekomerno izpadajo, vam v telesu lahko primanjkuje tega vitamina: Vključite ga v svojo prehrano za goste in bujne lase

Ste v zadnjem času opazili, da vam lasje prekomerno izpadajo? Morda vam v telesu primanjkuje tega vitamina! Preverite!

Če vam lasje prekomerno izpadajo, vam v telesu lahko primanjkuje tega vitamina: Vključite ga v svojo prehrano za goste in bujne lase - Foto: Profimedia

Stresen trenutek, ko v kopalniškem odtoku zagledate kup las, vas je verjetno spodbudil k vprašanju – kaj je vzrok za vaše izpadanje las v zadnjem času? Je to morda življenjski slog? Uporabljate preveč agresivne metode oblikovanja las (ali ekstremne temperature? Morda niste pomislili, da je lahko vzrok vašega izpadanja las prav vitamin B.

Zdi se, da so ženske in njihove težave z lasmi neskončne. Naj se sliši še tako klišejsko, z njimi se srečujemo vsak dan. Izpadanje las, plešavost na določenih mestih, zaustavljena rast - ne, teh težav nimajo samo moški, ampak tudi ženske. Gosti in močni lasje so tudi ena od izjemno zaželenih telesnih lastnosti, ki si jih vsak človek ne le želi, ampak so pomembni tudi za našo samozavest. 

Nakup dragih izdelkov za lase ali uporaba mask za lase ne bosta dovolj za rast las. Izpadanje las lahko povzroči tudi slaba prehrana, zato se moramo odločiti za zdravo prehrano in razstrupljanje telesa od znotraj. Eden od glavnih razlogov za izpadanje las je tudi pomanjkanje vitaminov skupaj z drugimi hranilnimi snovmi. 

Od B1 do B12 ima vsak od teh vitaminov funkcijo, zaradi katere se počutimo bolje, bolj energično in predvsem bolj zdravo, ko pa gre za lase, so najpomembnejši B2 (riboflavin), B7 (biotin), B9 (folna kislina). ) in B12 (kobalamin).

Ne spreglejte:

Kot vemo, naše telo za svoje delovanje potrebuje vitamine in minerale. Toda ko gre za prehrano, so naši lasje le redko uvrščeni med prednostne naloge, zato se njihovo splošno zdravje začne slabšati. Dodatki, namenjeni lasem, sčasoma povečajo raven določenih vitaminov in mineralov v našem telesu, pojasnjujejo strokovnjaki. Povečanje te ravni pomeni, da je več na voljo za vse, kar koristi lasem, saj optimizira njihovo fazo rasti.

Kateri so najboljši vitamini za hitrejšo rast las?

Tako kot je lasni mešiček pomemben za kakovost naših las, je pomembno tudi lasišče. Na lasišču živi zapletena in občutljiva množica mikrobov, ki tvorijo mikrobiom lasišča. Če je zdrav in raznolik, lahko deluje kot zaščitni ščit, če pa ni v ravnovesju, je njegova zaščita pred okoljskimi dejavniki, kot je onesnaženje, oslabljena, kar lahko povzroči izpadanje las in draženje lasišča. Zaščitite svoje lase tako, da zaščitite njihov mikrobiom. 

Povečajte tudi vnos antioksidantov, torej vitaminov C, E, B1 in B2 ter joda in vitamina B6, ki pomagajo uravnavati hormonsko neravnovesje, ki lahko prav tako vpliva na izpadanje las.

Če se želite učinkovito spopasti z izpadanjem las, je pomembno, da uporabljate prave izdelke za lokalno uporabo ter da poskrbite za dovolj spanja, gibanja in uravnoteženo prehrano.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stella Simona (@stellasimona)

B2

Vodotopni vitamin, imenovan riboflavin ali vitamin B2, je eden od osmih vitaminov B, ki jih naše telo potrebuje za ohranjanje zdravja. Pomanjkanje B2 lahko povzroči suho kožo, izpadanje las, mehurje na ustnicah in drugo.

Mleko, jajca in mlečni izdelki, kot so jogurt in sir, so odličen vir vitamina B2, prav tako zelena listnata zelenjava, avokado, brokoli in šparglji. Tudi živila, bogata s tem vitaminom, so polnozrnata žita, oreščki, stročnice, gobe, živalski organi (jetra, ledvice in srce) in ribe.

B7

Vitamin B7 ali biotin je dober tudi za kožo in lase. Jemanje biotina vam lahko pomaga okrepiti nohte, pomaga pa tudi znižati krvni sladkor, če ste sladkorni bolnik. Do pomanjkanja biotina pride redko, saj ga najdemo v velikem številu živil. Ko se to zgodi, je običajno dedno. Poleg tega so antibiotiki, kajenje in nekatera zdravila proti aknam pogosto povezani s pomanjkanjem biotina.

Biotin najdete v siru, rižu, jajčnem rumenjaku, mesu, zelenjavi in ​​seveda v prehranskih dopolnilih.

B9

Folna kislina ščiti kožo pred vplivi okolja, upočasnjuje staranje ter pomaga pri rasti las tudi v najhujših primerih. Dobri viri vitamina B9 so stročnice, špinača, brstični ohrovt in pivski kvas.

B12

Vitamin B12 je ključ do rasti las. Spodbuja rast las, saj sodeluje pri nastajanju rdečih krvničk, ki hranijo lasne mešičke, njegovo pomanjkanje pa lahko privede do anemije, ki je neposredno povezana z izpadanjem las.

Poleg tega ima vitamin B12 pomembno vlogo pri delitvi celic, vključno z delitvijo celic lasnih mešičkov.

Ker človeško telo ne proizvaja vitamina B12, ga moramo vnesti s hrano ali prehranskimi dopolnili. Ta vitamin najdemo v živilih živalskega izvora, kot so ribe, piščanec in drugo meso, mlečni izdelki in jajca.

Vitamina B12 ne najdemo v hrani rastlinskega izvora, zato se morajo vegani in vegetarijanci ter ljudje, ki svojo prehrano bazirajo na sadju in zelenjavi, o ustreznih dopolnilih posvetovati z zdravnikom.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Če mini krila niso za vas, je to krilo kos, gi ga morate imeti za letošnje poletje

Priporočamo tudi: Kris Jenner na Siciliji čudovita v osupljivi poletni obleki, popolni za ženske nad 60 let

Najbolj brano