Akultura z avantgardno kolekcijo 'Back to the roots'

4. 4. 2014
Deli
Akultura z avantgardno kolekcijo 'Back to the roots' (foto: osebni arhiv)
osebni arhiv

Za blagovno znamko Akultura oblikuje Alenka Globočnik. Na slovenskem trgu so prisotni že 16 let, od leta 2013 pa predstavljajo in prodajajo svoje kolekcije tudi v Dubaju.

Inspirira jo vse, kar lahko najde vsepovsod. Slike, ki bežijo, se jo za hip dotaknejo, so kot prebliski, ki jo dosežejo od blizu in od daleč. So njen stimulus, ki se v mislih premeša in spet sestavi.

Kolekcija jesen/zima 2014

Njen proces dela se začne z vizijo, osnovno idejo oziroma rdečo nitjo kolekcije. Nato osnovno idejo prenese na papir v obliki skic in jo razvija. Na podlagi ideje in oblik išče materiale, ki so primerni, da doseže svojo vizijo o kolekciji.

Predstavljena bo avantgardna kolekcija, ki jo poimenovala Back to the roots (Nazaj k koreninam). Tisti, ki jo poznajo in spremljajo Akulturo od njenih začetkov, si lahko že sedaj predstavljajo, o čem bo pripovedovala. Več pa na FW.

Kolekcijo pomlad/poletje 2014, ki jo je Alenka Globočnik predstavila na oktobrskem Fashion Weeku, si lahko ogledate tukaj.

Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah