Tempo življenja današnjega človeka spremlja zdravju škodljiv stres.
In kako se najbolje rešiti te tegobe kot v prijetnem ambientu lastnega doma, v lepo urejeni kopalnici.
Danes je kopalnica postala prostor v stanovanju, kamor mobilni telefon nima vstopa, kjer mislimo samo nase, tuje probleme pa pustimo pred vrati. Ravno zato ni presenečenje, da se vedno več pozornosti posveča temu, v večini primerov, majhnemu prostoru, ki je nekoč pomenil samo eno: kraj za higieno.
Če ste se kdaj našli na razpotju, kaj je bolj primerno za vašo kopalnico, tuš kabina ali kad, je odgovor preprost. Če velikost prostora ter finančne zmožnosti niso ovira, ne razmišljajte predolgo. Izberite oboje. Čemu imeti samo banjo, ko je potrebna hitra prha in čemu samo tuš, ko pa ni lepšega kot dolga poležavanja v vodi, prepojeni z različnimi dišavami? Za tiste, ki imajo stisko s prostorom, pa je tu rešitev. Izbor tuša, ki je več kot le prha. Masažne šobe ter možnost savne.
Ameriški psiholog Maslow je nekoč postavil zanimivo teorijo. Človeške potrebe lahko razdelimo v tri skupine: fiziološke, psihološke ter v skupino strahov in želja.
Fiziološke so potreba po hrani, spanju, seksu ter seveda po higieni. Psihološke so zanimive, ker naj bi bile glavni razlog, zakaj ljudje ustvarijo profil na Facebooku in spremljajo glasbo a Last.fm.
Interesantno pa je, da ljudje o svojih željah in strahovih največkrat razmišljajo ravno v kopalnici. In če že razmišljaš o novem dnevu, ciljih ali pa zgolj o jedilniku za naslednji dan, kaj ni lepše to početi v jacuzziju?
Za mirno in trezno razmišljanje, za popolno opustitev pa potrebujete kisik. Večina kopalnic je narejenih tako, da imajo majhen ali skoraj ničen naraven izvor svetlobe in zraka. Problem lahko rešimo z rastlinami. Vedno izberite nezahtevne rastline, ki naravno ljubijo vlago in jim ni potrebna pretirana svetloba.
Če pa stopite še korak dalje, pa okrasite kopalnico z stebli bambusa ali pa sušenimi aranžmaji, kateri bodo v kombinaciji z dišečimi svečami in olji postali pravi spa dodatek vaši kopalnici.
Fotografije promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: “Peti v maternem jeziku mi je v izziv” | MAJA KEUC, ELLE GLASBA 2024