Najdražji naslanjač vseh časov

Svet oblikovanja je dobil svojega zmagovalca, in sicer naslanjač Lockheed Lounge avstralskega oblikovalca Marca Newsona.

Najdražji naslanjač vseh časov - Foto: Newson promo

Na dražbi so ga prodali za malo več kot tri milijone evrov. S tem je postal najdražji oblikovalski kos vseh časov. Cena, ki jo je dosegel naslanjač, oblazinjen z aluminijastimi lističi, za skoraj dva milijona evrov presega znesek, ki ga je isti dražitelj leta 2010 dosegel s prototipom tega oblikovalskega kosa.

S tem izkupičkom se je naslanjač v zgodovino oblikovanja takrat vpisal kot najdražje prodani izdelek živečega ustvarjalca.

Lockheed Lounge je Marc Newson zasnoval leta 1986. K naslanjačevi mednarodni slavi je odločilno pripomoglo, da se je v videu za pesem Train leta 1993 nanj ulegla Madonna. Po tem pa se je njegova svetovna prepoznavnost le še krepila. Legendarni naslanjač je na tokratni londonski dražbi po telefonu kupil neimenovani kupec.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri