Arhitektura v funkciji prodaje pri Si.mobilu

16. 12. 2012
Deli

Si.mobil je pred kratkim odprl svojo novo poslovalnico na Prešernovem trgu. Gre za njihov flagship store, ki so ga zasnovali skupaj z arhitekturnim birojem Kragelj arhitekti.

V čem je trgovina posebna? Povsem na novo osmišlja komunikacijo med kupcem in prodajalcem, saj je njena zasnova takšna, da ukinja ovire med obiskovalcem trgovine in Si.mobilovem svetovalcem.

Potrebe uporabnikov so postavljene v ospredje, in to ne le v smislu čiste nakupne namere (postavitev pultov, na katerih so predstavljene naprave, v središče prostora; enostaven prikaz ponudbe na LCD zaslonih), temveč tudi povsem vsakdanjega življenjskega tempa (rent-a-desk, co-working prostor).

Cilj je bil ustvariti prostor, v katerem se bo uporabnik prijetno, domače počutil (svetel ambient, toplina lesa, kotiček za najmlajše, dnevna soba) in se zadržal dalj časa.

To je prvi primer kakega od naših mobilnih operaterjev, ki se je lotil zasnove prodajnih mest na ta način (ta poslovalnica bo vzorčni primer za prenovo ostalih Si.mobilovih poslovalnic). V tujini pa je ta trend že opazen (npr. O2, Apple, ki sta bila med drugim tudi vzor pri prenovi).

Posebej zanimiv je vertikalni vrt, ki ga lahko vidite na eni od fotografij. Izdelali so ga v slovenskem podjetju Humko. Njihov vrt sta na Chelsea Flower Show v Londonu letos maja občudovala tudi princ William in njegova žena Catherine, Humko pa je na tej prestižni razstavi prejel nagrado za najbolj kreativen vrt.

Foto: Žiga Intihar