Ko sem si včeraj zvečer že čisto izmučena po vsaj desetih ponovitvah Pedenjpeda in razlagi, da termometer ne uščipne, glavo hladila z listanjem francoske izdaje Elle, sem naletela na tole ...
V članek kaj je ta hip najbolj vroče, top in na sploh ultra trendno je zašla tudi Slovenija. Avtorji so ji z naslovom „Est of eden“ in idilično fotografijo jezera, hribov in treh hribolazcev namenili četrto stran.
Da smo se znašli v družbi najboljših, v družbi Chanela, super šestdesetih, Louis Vuitton logotipa in modno zastrašujočega pitona pa se po moje ne gre zahvaliti kakšnemu posebnemu državnemu projektu za promocijo turizma ali temu, da bo Maribor leta 2012 evropska kulturna prestolnica, temveč kar oblikovalki Vanessi Bruno in njenemu timu, ki so snemanje video kampanje za kolekcijo jesen in zima 2011 zaupali slovenski produkcijski hiši.
O kampanji se je v Franciji govorilo in posledično tudi o Sloveniji. Mogoče celo toliko, da so pred dvema tednoma bralkam revije Elle ponudili modno kupčijo jeseni: T-majico Vanesse Bruno s fotografijo Kate Bosworth, ki sanja v objemu slovenskih Alp (nekako tako je bila majica v omejeni izdaji predstavljena Francozinjam).
Kaj je torej „it“ destinacija kamor bomo poslali naše bralke? Slovenija, kaj pa drugega.
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024