V drugi bonus epizodi ELLE podkasta se z art direktorico revije ELLE Anjo Kralj pogovarjamo o njeni ljubezni do črk, kako vizualna podoba revije odseva sporočilnost revije in kaj naredi, ko nima navdiha.
Drugo bonus epizodo, ki jo je omogočil Philips Slovenija in kavni aparat LatteGo, lahko poslušajte TUKAJ:
Poslušate nas lahko tudi na:
APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS
Že vse življenje je vedela, da ji je pomembna vizualna umetnost. Po akademiji je bila ravno recesija, ki pa ni ustavila njene ustvarjalnosti. »Začela sem kar delati stvari zase, ker sem verjela, da če bom delala tisto, kar res hočem, bo potem prišlo tudi delo. In tako je tudi bilo.«
Anja prizna, da je pričakovala, da bo njeno delo art direktorice in tehnične urednice pri reviji ELLE bolj stresno in da je bila na začetku prijetno presenečena, kako tekoče in brez zapletov poteka delo v uredništvu. Anja je tista, ki postavlja revijo, določa, kako bodo videti strani vizualno in grafično. Včasih pripravi tudi kakšno ilustracijo. Skupaj s preostalimi članicami uredništva se usklajuje, kakšen občutek želijo ustvariti v reviji z vizualno podobo, ki je vedno povezana z vsebino.
»Pri vsaki reviji je vizualnost zelo pomembna, ampak revija ni revija brez besedila. In v ELLE so res, res kvalitetna besedila in bi bilo škoda, da vizualno ne bi sledili temu, kar hočemo povedati.«
Pri njenem delu ji je najbolj všeč to, da ko vsi v uredništvu oddajo svoje članke, jih ona lahko prebere pred vsemi drugimi in na podlagi tega pripravi vizualno podobo za bralce. In ravno ta del čisto svežega članka, preden je postavljen in dobi svojo podobo, je iz kreativnega vidika njej najbolj všeč.
Svojo ustvarjalnost pa že od nekdaj rada izraža tudi skozi črke, natančneje oblikovanje črk. »Ko sem bila majhna in smo se začeli učiti pisati, se mi je zdelo zelo pomembno, kakšne oblike je črka. Vedno sem gledala, kako pišejo sošolci, in se poskušala od njih naučiti še druge oblike pisav.« To se je potem preneslo v njeno profesionalno življenje grafične oblikovalke. Pri črkah jo navdušuje in privlači združenje konstrukcije na eni strani s svobodo na drugi in obenem tudi njihova sporočilnost.
Všeč ji je, kako se prek črk prepletata njena pot grafične oblikovalke in rdeča nit revije, saj je za blagovno znamke ELLE tako v Sloveniji kot v tujini značilno, da se vizualno zelo igra s črkami, da je veliko svobode v oblikovanju. Vizualna podoba revije namreč jasno odseva sporočilnost ELLE, in sicer spodbujanje originalnosti.
Ker Anjo navdušujejo črke, ni čudno, da ima tudi s citati dober odnos. Eden od njenih najljubših je citat Vladimirja Nabokova, ki je resen in humoren hkrati: »Ne bodi jezen na dež, saj ta enostavno ne zna padati navzgor.«
Poslušajte še: ELLE podkast | Nina Gaspari o tem, kaj narediti, če ostanemo brez službe
Priporočamo tudi: ELLE podkast | Branka in Kaja Strniša (BRST psihologija): kako situacija s covid-19 vpliva na naše duševno zdravje in kako se spopasti s tesnobo