WoodWay - znamka z vizijo za urbane trendsetterje

20. 6. 2015
Deli

Anja in Alen Marić iz mladega podjetja WoodWay sta s svojo zgodbo o lesenih modnih dodatkih prepričala strokovno komisijo ter prejela naziv Mladi podjetnik leta 2015.

Les na 1001 način

Woodway je nastal kot odgovor na vedno večje povpraševanje po lesenih izdelkih, vodilo pa je bilo skrb za naravo.

Vsi izdelki, ki se znajdejo v Woodwayu, so ročno izdelani iz 100 % naravnega lesa in lubja drevesa (plute) brez premazov in lakov. Vsi modni dodatki so hipoalergeni in biorazgradljivi.

V njihovih prodajalnah se za vsakogar najde nekaj, saj sledijo modnim trendom in novostim na trgu. Les kot modni dodatek se vedno bolj uveljavlja v modnem svetu. Izdelki, ki jih ponujajo, zadovoljijo še tako prefinjen okus. Z vedno večjim zanimanjem ljudi za tovrstne izdelke lahko rečemo, da bodo leseni modni dodatki v zelo kratkem času postali nepogrešljiv kos vsakega posameznika. Pritegnejo z eleganco, unikatnostjo in lahkotnostjo.

Njihova zgodba je unikatna. Večna in neponovljiva.

So prvi in edini, v Sloveniji in tudi svetu. Woodway je nov način razmišljanja, nek nov koncept, ki je zelo preprost, a hkrati izjemna novost ne samo na Slovenskem, ampak tudi na tujem trgu.

V Woodwayu se srečata les in moda na neki višji ravni, skrb za naravo in odgovorno ravnanje z lesom pa sta sporočili te ideje.

woodWay

Posebnost Woodwaya je v tem, da na enem mestu združujejo domače kot tudi tuje svetovno priznane izdelovalce lesenih modnih dodatkov, obenem pa gradijo in v svojo ponudbo vključujejo tudi lastno blagovno znamko. So mlado podjetje, ki uspešno prodira tudi na tuji trg. Z Woodwayem želimo v svet ponesti tudi dobro ime Slovenije.

Woodway je hkrati unikatna trgovina in blagovna znamka, ki s pomočjo mladega in zagnanega tima raste tako rekoč iz meseca v mesec. Za Woodwayem stoji ekipa mladih, nadobudnih ljudi, ki razmišlja predvsem globalno in s svojo širitvijo medse vedno znova sprejema nove ljudi.

Vsak član ekipe s sabo prinese neke svoje izkušnje in različna znanja, ki jih v Woodwayu lahko razvija in s tem pripomore k nadgradnji in uspešnosti podjetja. Vsak je tako vključen v različne procese delovanja podjetja. Vsak dan se trudimo biti vedno boljši in boljši. Razmišljamo o različnih izboljšavah, upoštevamo želje in dobre nasvete strank in v naši zgodbi želimo vseskozi ponuditi poglavje različnim proizvajalcem in oblikovalcem.

Iz Radovljice v svet

woodway

Prvo trgovino sta odprla v sredini aprila leta 2014 v Radovljici. Zavedala sta se, da lesene ure niso zadostna ponudba za trgovino, zato sta v svoj kotiček v Radovljico pripeljala še druge blagovne znamke in izdelke. Tako je nastal Woodway, butik z unikatnimi lesenimi modnimi dodatki.

Toda Woodway ni obstal v Radovljici. Zaradi odličnega odziva ljudi in s pravo, dobro ekipo, ki je skrbela, da je trgovina takoj začela dosegati dobre rezultate, so se odločili, da se mora ta edinstvenost širiti po Sloveniji in svetu. Konec julija (2014) so odprli nov butik v Kopru, čez štiri mesece je svoja vrata odprla že trgovina v starem delu Ljubljane, letos aprila pa v ljubljanskem Cityparku.

Koncept Woodwaya je izredno zanimiva tudi tujcem, saj česar podobnega še niso videli in doživeli. Danes ima ekipa tudi že velike cilje za tujino. Tak začetni cilj je bil že dosežen, saj so konec maja na Danskem (v Köbenhavnu) odprli peto trgovino, v začetku junija pa poslovalnico v Umagu. Razlog za uspeh in hitro rast podjetja se skriva tudi v tem, da ga sestavlja ekipa, ki si vedno želi več uspehov, zastavljen cilj želi doseči v kratkem času in iz vsake slabe stvari poskuša izvleči najboljše.

Več na: www.woodway.si

Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice