Rdeča nit kolekcije: Moda in umetnost ... zgodovina ... nove tehnologije.
Modna osebna izkaznica
ROJENA
1977
OD KOD
Ljubljana več kot 20 let, otroštvo Velenje.
SODELOVANJA
Večja podjetja kot so Rogaška crystal, kolekcija nakita z Zlatarno Celje, kolekcija dnevnih oblačil za največje Bosansko podjetje Bellissima,Unilever-Rexona kolekcija večernih oblačil, dobrodelne organizacije med njimi Unicef, televizijske in časopisne hiše, veleblagovnice kot so Nama, Maximarket, Galerija Emporium ter medijsko izpostavljeni posamezniki kot so vse aktualne Miss Slovenije in Miss Universe, plesalke, pevci, pevke, pianistke,voditeljice, gospodarstveniki,itd.
MAKSI DOSEŽEK
- prva Slovenka s samostojno modno revijo v New Yorku
- kolekcija nakita s 100 miljonov let starim Slo draguljem, ki ga je prejela v dar Monica Bellucci
- nagrada revije Elle za najlepšo večerno kreacijo l.2007, ki se je predstavila na svetovnem izboru za Miss World na Kitajskem
- samostojni Showroom Maja Ferme v centru Ljubljane na Rimski 5
Ostale nagrade: nagrada za najlepšo večerno kreacijo s katero se je Miss Universe predstavila v Ameriki, zmagovalna kreacija za Mlečno kraljico leta 2009, leta 2010 zmagovalna kreacija na izboru Miss Slovenija in v istem letu kreacija za predstavitev Cvičkove princese v Bruslju, leta 2011 izbrana kot najboljša slovenska oblikovalka večernih kreacij, da izdela kreacijo za Miss Slovenije 2011, ki se bo predstavila na svetovnem izboru Miss World v Londonu.
RDEČA NIT KOLEKCIJE ZA PHILIPS FASHION WEEK
Moda in umetnost ... zgodovina ... nove tehnologije.
ZAŠČITNI ZNAK / IDENTITETA
Svila z unikatnimi potiski, kristali, dragulji, biseri, vezeninami, ... Moda v umetnosti, ki nas kultivira in nas dela ljudi, obenem pa je odraz nekega časa in s tem zgodovinski zapis družbe in vsega dogajanja.
TOP ŠOPING
V vseh večjih modnih prestolnicah. Enkrat letno vedno v Parizu, ki je dom visoke mode in umetnosti, v New Yorku kjer sem včasih delala in mi je zato najbolj domač od modnih prestolnic in vsekakor tudi arhitekturno čudovita Galerija Emporium v Ljubljani.
KAM GRE SLOVENSKA MODA?
Slovenska moda se na eni strani spogleduje z obrtniškim oziroma krojaško, po merah izdelanih oblačilih dobre kakovosti za ugodno ceno. Po drugi strani pa mora v primeru želje po večanju in kakršnikoli širitvi stopiti na tuje trge.
V smislu kulturne in modne osveščenosti Slovenskega potrošnika se meje ozaveščenosti premikajo, a počasi, v 90% naša dnevna oblačila srednjega cenovnega razreda kupujejo še vedno tujci.
KAJ JE NAJBOLJ POMEMBNO ZA MODNI DOGODEK, PRIMERLJIV S TUJIMI?
Iz vidika modnega oblikovalca, da lahko predstavi kolekcijo oblačil v duhu zgodbe, ki jo želi povedati kar pomeni z manekenkami ki jih sam izbere, s pričeskami in make-upom ter stylingom, glasbo, osvetljavo, koreografijo in ostalimi elementi, ki si jih je zamislil. To je predpogoj za dobro predstavitev kolekcije. Seveda pa še tako dobra kolekcija in zgodba nimata pomena brez nabora pravilno izbranih povabljencev: torej za oblikovalca najpomembnejši buyerji-kupci večjih trgovin in butikov kot seveda prisotni modni mediji in pri blagovnih znamkah, ki so že dalj časa na trgu večji kupci, posamezniki.
Spletna stran: http://www.majaferme.com